Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12901Odmítnutí vyplacení vyreklamované částky novému majiteli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Štefan Petřek

Znění stížnosti

Dobrý den koupil jsem přes inzerci použitou grafickou kartu do PC která byla koupena u czc.cz a byla ještě v záruce.Prodávající mi kartu předvedl u sebe doma že je v pořádku a přidal k ní i fakturu která slouží i jako záruční list,obchod jsme uzavřeli ústně a beze svědků.Na kartě se vyskytla vada tak jsem jí reklamoval s tím že jsem nový majitel a reklamační protokol byl vystaven na moje jméno a adresu.Po měsíci se czc.cz rozhodlo vrátit peníze ale vydalo dobropis na původního majitele.Tak jsem se ozval že nový majitel jsem já a požadoval jsem vyplatit peníze na svůj účet.Czc mi odpovědělo že nejsem na prodejní faktuře napsán tak mám předložit kupní smlouvu.Tu nemám ale původní majitel mi nabídl že mi to pomůže vyřešit za tučnou provizi.Mám ale k dispozici komunikaci přes e-maily a sms s původním majitelem podle které můžu prokázat že původní majitel mi tu kartu regulérně prodal a já jsem nový majitel.Mám i originální záruční list.Jinak v minulosti jsem řešil podobný problém ale zboží bylo koupeno v alfa.cz a bez problému jsem to vyřídil na svoje jméno a adresu i když na faktuře bylo jméno původního majitele.Proč to jinde jde a u czc ne?Kam se mám obrátit abych dokázal že jsem majitel já?Číslo reklamace je FRC2016033582


Požadované řešení

Podle mého názoru ten kdo má záruční list tak je asi majitel.Pokud bylo zboží odcizeno i se záručním listem původnímu majiteli tak ten se muže obrátit na policii a žádat o vyšetření celé záležitosti.Během vyšetřování bych mohl vytáhnout své důkazy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 11:38, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2016 07:57, před 8 lety

Dobrý den pane Petřek.

Pokud byla kupní smlouva uzavřena na jiného zákazníka, není možné bez jeho souhlasu vyplatit peníze někomu jinému. Vzhledem k tomu, že nebyla postoupena práva z odpovědnosti za vady, nemůžete vyplacení peněz žádat.
Pokud jste uzavřeli platnou kupní smlouvu s původním majitelem, obraťte se na přímo na něj.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 08:30, před 8 lety

Spotřebitel musí skutečně prokázat, že nastoupil do právního vztahu, který byl založen kupní smlouvou mezi prodávajícím a původním vlastníkem věci, místo původního vlastníka věci, a že společně s tím na něho byla převedena práva z vadného plnění. Více informací ohledně postoupení práv z vadného plnění je možné vyhledat na webové adrese: www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2016 00:20, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.