Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12902Nedorucenie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Maria Hruzova

Znění stížnosti

Objednala som si produkty ktore boli skladom, pripravili ich a prisla mi vecer sms ze ich predali kurierovi a dnes medzi 11:40-12:55 mi pride balik prostrednictvom AlzaExpress. Vzala som si kvoli tomu dovolenku v praci a cakala - nikto neprisiel, nikto sa neozval, v call centre som sa nedockala, ziadne telefonne cisla na strankach niesu, ani kontakt na kuruera. Nikto mi nedal vediet a doteraz sa neviem dopatrat, kde je moja ZAPLATENA objednavka, ktora mala dnes pred troma hodinami najneskor dorazit...


Produkt

objednany a zaplateny mobilny telefon, KURIER NEDORAZIL a NIKTO MI NEDAL NIC VEDIET


Požadované řešení

V prvom rade - dorucenie zaplateneho tovaru a patricne vysvetlenie! Ospravedlnenie mi vymeskane hodiny v praci nenahradi, rovnako mi nenahradi zabity den a cas straveny zbytocnym cakanim, nasleduju peripetie dohodnut sa s kurierom(ak sa niekomu uraci mi dat vediet...) na dalsom doruceni, kedze odchadzam na dlho prec - platili sme aj za dopravu, uplne zbytocne a urcite budeme pozadovat minimalne vratenie postovneho...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 15:39, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta (AlzaExpress), mohla by spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků za tuto službu. Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.11.2016 16:39, před 8 lety

Vážená paní Hrúzová,

velmi mě mrzí, že došlo k přeplánování doručení na následující den a omlouvám se Vám za to. Jako omluvu jsem Vám zároveň odeslala na emailovou adresu dobropis na dopravné. Ráda se postarám i o proplacení dokladu, stačí mi zaslat číslo Vašeho bankovního účtu. Případně jiné způsoby proplacení dokladu jsou uvedené přímo ve zprávě.

Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v pořádku a k Vaší spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 06:30, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 08:53, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.