Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
již víc než 10 let jsme bez obtíží využívali přeložku pevné linky zJižních Čech do Brna. Letos jsme narazili na opakovaně nevyřešený problém s přeložkou - Váš technik nás navštívil v Brně a provedl přeložení, ale stav je takový, že lze telefonovat využitím odchozích hovorů, ale příchozím volajícím je oznámeno, že volané číslo neexistuje.Nejméně 7x jsme se spojili s Vašimi techniky, kteří nás ujistili nejprve, že se na závadě (která je složitá) pracuje a dnes, t.j. 25.10.2016 nám již podruhé nařídili abychom vypnuli a zapnuli modem (pevná linka je využita k příjmu internetu), což jsme bez výsledku učinili a od té doby se nikdo na naše urgence neozval. Hodláme odstoupito od smlouvy s O2 pro neplnění smluvních podmínek!!
Libuše Němcová, Brno, Zborovská 39, č. tel. 541210971
Podrobně popsáno shora
Urychlené zprovoznění telefonického spojení pevnou linkou v obousměrném režimu a penalizace za neplnění smluvních podmínek. Nerbude-li brán zřetel na naši stížnost, považujem za jediné řešení odstoupení od smlouvy s Vaším podnikem.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
velice se za způsobené potíže omlouvám. Ověřovala jsem, že porucha byla naposledy nahlášena dne 25. října. Zkoušela jsem na linku volat a již se mi hláška, že číslo neexistuje, neoznamovala. Můžu vás poprosit o potvrzení, že je již vše v pořádku? Následně dořešíme reklamaci vyúčtování za období, kdy vám služba z části nefungovala.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Stížnost byla vyřešena k naprosté spokojenosti stěžovatele a děkuji za rozhodující přispění díky Vaší intervenci, Váš zásah měl stoprocentní úspěšnost. Vděčně Váš Dr.Němec