Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12903Opakovaně nevyřešená stížnost na přeložku pevné linky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Libuše Němcová

Znění stížnosti

již víc než 10 let jsme bez obtíží využívali přeložku pevné linky zJižních Čech do Brna. Letos jsme narazili na opakovaně nevyřešený problém s přeložkou - Váš technik nás navštívil v Brně a provedl přeložení, ale stav je takový, že lze telefonovat využitím odchozích hovorů, ale příchozím volajícím je oznámeno, že volané číslo neexistuje.Nejméně 7x jsme se spojili s Vašimi techniky, kteří nás ujistili nejprve, že se na závadě (která je složitá) pracuje a dnes, t.j. 25.10.2016 nám již podruhé nařídili abychom vypnuli a zapnuli modem (pevná linka je využita k příjmu internetu), což jsme bez výsledku učinili a od té doby se nikdo na naše urgence neozval. Hodláme odstoupito od smlouvy s O2 pro neplnění smluvních podmínek!!
Libuše Němcová, Brno, Zborovská 39, č. tel. 541210971


Produkt

Podrobně popsáno shora


Požadované řešení

Urychlené zprovoznění telefonického spojení pevnou linkou v obousměrném režimu a penalizace za neplnění smluvních podmínek. Nerbude-li brán zřetel na naši stížnost, považujem za jediné řešení odstoupení od smlouvy s Vaším podnikem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2016 18:10, před 8 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2016 14:26, před 8 lety

Hezký den,

velice se za způsobené potíže omlouvám. Ověřovala jsem, že porucha byla naposledy nahlášena dne 25. října. Zkoušela jsem na linku volat a již se mi hláška, že číslo neexistuje, neoznamovala. Můžu vás poprosit o potvrzení, že je již vše v pořádku? Následně dořešíme reklamaci vyúčtování za období, kdy vám služba z části nefungovala.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.11.2016 16:42, před 8 lety


Libuše Němcová

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla vyřešena k naprosté spokojenosti stěžovatele a děkuji za rozhodující přispění díky Vaší intervenci, Váš zásah měl stoprocentní úspěšnost. Vděčně Váš Dr.Němec