Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, společnost OKAY uvádí v letáku u lednice WHIRLPOOL BLF9121W škrtanou cenu 16.490,-, ale tato lednice od uvedení do prodeje tuto cenu nikdy neměla.
Neuvádět v letácích klamavou cenu
|
Tweet |
V tomto případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku, kterou § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele definuje jako "jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil."
Spotřebiteli proto doporučujeme obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci.
Dobrý den, pane Ryzče,
reaguji na Váš podnět týkající se původní ceny výrobku Whirlpool BLF9121W.
Je mi velmi líto, že informaci o původní ceně vnímáte jako klamavou, avšak mohu Vás ujistit, že tomu tak skutečně není.
Uvedená cena je doporučenou maloobchodní cenou, kterou nás svých webových stránkách prezentuje sám výrobce, jak se můžete sám přesvědčit po přechodu na uvedený odkaz: http://www.whirlpool.cz/blf-9121-w
Za tuto cenu, tedy 16 490 Kč, jsme tuto lednici nabízeli k prodeji při jejím uvedení na trh, tedy v druhém pololetí roku 2015. Protože se však cena v průběhu doby mění v závislosti na aktuální situaci na trhu, nyní zboží nabízíme za nižší cenu. Na některých jiných konkurečních internetových obchodech je však tento produkt nabízen za uvedenou cenu i v současné době. Tato informace je dostupná na veřejně dostupných webových srovnávačích cen.
Pevně věřím, že mé vysvětlení pro Vás bude dostačující a pokud se rozhodnete pro nákup u nás, budete plně spokojen s našimi službami.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.