Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12909Zamítnuté odvolání neuznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Jana Kovářová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
hodně zákazníků se naláká na připojištění nové věci: Alza je inzeruje v tomto znění:

Pojištění proti rozbití a krádeži
Neobávejte se náhodného rozbití nebo krádeže. Buďte v klidu kdekoli na světě.
Spoluúčast činí pouhých 10 % z kupní ceny zboží.
Pojištění kryje náhodné poškození nebo zničení věci
Vztahuje se také na krádež věci, kterou měl zákazník na sobě nebo při sobě (např. kapesní krádež)
Pokrývá i loupež, vloupání nebo vykradení objektu určeného k trvalému bydlení, chaty či chalupy
Zboží opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis.

Pak uživatel zjistí svůj omyl a narazí na spousty kliček které umožní neuhradit pojištěnou věc!!!!
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s.
Plzeňská 3217/16, P.O.Box 32, 150 00 Praha 5, Česká republika, tel. +420 234 240 234, fax: +420 234 240 112,
e
-
mail: czinfo@cardif.com, www.cardif.cz V
Praze dne
24.10.2016
Ref:
pojistná událost číslo POJ16204491/2016ALZ62/328307
-
Nahodilé
poškození
datum počátku pojištění: 29.11.2015
Vážený pane,
na základě Vámi doloženého odvolání bylo provedeno nové šetření Vaší události a v souladu s Rámcovou pojistnou smlouvou ALADR 1/2013, k terou se řídí Vaše pojištění, jsme dospěli k závěru, že Vám nevznikl nárok na pojistné
plnění.
Dovolujeme si Vás informovat, že dle rámcové pojistné smlouvy se za nahodilé poškození věci považuje dle článku 2
Výklad pojmů „funkční vada věci (mechanická, elektronická nebo elektrická) způsobena náhlým a neočekávaným působením zevních sil.
Za nahodilé poškozené věci se nepovažuje funkční vada věci, na
níž se vztahuje zákonná záruka prodejce“
.
Vaše zařízení bylo vědomě uloženo do nezajištěné náprsní kapsy, odkud se dá předpokládat a očekávatvelmi zvýšené riziko jeho vypadnutí a následného poškození
, obzvláště při ohýbání uživatele. Z toho jsme usoudili, že se nejedná o nahodilé poškození, protože poškození nevzniklo v
důsledku náhlého a neočekávaného působení zevních sil (vypadnutí zařízení se dalo očekávat vzhledem k
jeho vědomému uložení do nezajištěné kapsy).
Rozhodně bych chtěl všechny varovat,pojištění není zdaleka tak výhodné jak inzeruje Alza!!!!


Produkt

telefon Samsung Galxy Grand PrimeSM-G531F


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 10:23, před 8 lety

Podnikatel musí spotřebitelku před uzavřením smlouvy informovat o nabízené službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitelky.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 18:54, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.