Společnost


RUBIVIA a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12910Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Ilona Pilařová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem krbové sklo u pana L. B., ptala jsme se ho zda toto sklo můžeme použít do naší krbové vložky, řekl že ano a pokud by bylo větší nebo menší, tak ho můžeme vrátit. Na sklo nám vystavil pouze příjmový doklad bez čísla. Když k nám přijel pan krbař, který nám chtěl sklo vyměnit, řekl že je sklo velké a prasklo by kdyby ho tam dal. Volala jsem ihned pana B., ten řekl že není problém, že sklo mohu přijet vrátit. 3x jsem ho kontaktovala, že mohu sklo přivést, ale pokaždé se vymluvi,l že je mimo Prahu. Proto vás moc prosím o radu jak postupovat dál, protože sklo, které je velké je mi k ničemu. Děkuji Pilařová


Požadované řešení

Vrácení zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 11:25, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Ústní dohoda o možnosti vrácení zboží mezi spotřebitelkou a zástupcem společnosti je závazná a společnost by měla svůj závazek dodržet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 09:53, před 8 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Jen v krátkosti bych rád představil naši společnost. Společnost Rubivia je firma, která pokračuje ve výrobě krbových vložek Steko. Firma Steko byl největší tuzemský výrobce krbových vložek.

Od této společnosti má paní Pilařová zakoupenu krbovou vložku Venus. Těchto krbů v současné době vyrábíme a vyvážíme do celé Evropy okolo 500 ks/rok. Paní Pilařová od nás zakoupila originál sklo na tuto krbovou vložku a je to jediné možné sklo, které na krbovou vložku může padnou. Tato skla bereme od německé společnosti Schot což je jedna z největších společností na světě na dodávku žárových skel. Od této společnosti tato skla odebírala společnost Steko a my na tyto odběry jen navázali.

Dále bych se rád vyjádřil k cenám těchto skel
- standardní cena skla je 12000 Kč bez DPH
- paní Pilařové jelikož mi bylo líto že jí sklo prasklo a je to starší paní a strašně mě přemlouvala že si to jako důchodkyně nemůže dovolit, tak jsem jí ho prodal za nákupní cenu bez jediné koruny zisku (cca 6000 Kč bez DPH). Po té co jsem byl pracovně v zahraničí, jelikož jsem hodně vytížen nemohu vždy okamžitě reagovat na hovory. Vždy ovšem volám zpět. Paní Pilařová mi začala vyhrožovat českou obchodní inspekcí a to mě pochopitelně dost naštvalo. Měla regulérně zakoupené sklo (za náklady) a jen moje benevolence byla vzít sklo zpět. Bohužel vyhrožování tohoto způsobu plus neoprávněné psaní těchto stížností mě dovedlo k tomu, že sklo zpět od paní Pilařové nevezmu. Z našeho pohledu se tomu říká pro dobrotu na žebrotu."

Společnost nás také informovala, že si nadále nepřeje stížnost řešit prostřednictvím našich webových stránek. Jelikož je naše služba založena na principu oboustranné dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 19:27, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky stížnost znovu otevíráme. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o svůj komentář. Následně bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 09:02, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.