Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V Globusu Ostrava jsem si koupila 25.3.2015 zn. SPIRIT JOY 2 a už nefunguje !!!dojezd 100m !!! ne několik desítek kilometrů jak píšou v manuálu,baterie je hin a přitom tvrdí v záručním listě -cituji baterie vydrží 3 roky a potom začne kapacita klesat , vydrží 500-800 nabijecích cyklů.Já jsem kolo používala 10 měsíců.V zimě bylo kolečko pěkně v teple a baterii jsem vyndala a oživovala.Reklamaci mi neuznali!!! Napsali mi cituji "STAV BATERIE ODPOVÍDÁ STÁŘÍ.POUŽÍVÁNIM A STARNUTÍM BATERIE KLESÁ KAPACITA KAŽDÉHO ČLÁNKU A TÍM PÁDEM I CELÉ BATERIE. VZHLEDEM KE STÁŘÍ BATERIE SE REKLAMACE ZAMÍTÁ.STAVBATERIE ODPOVÍDÁ DOBĚ POUŽÍVÁNÍ./ŽIVOTNOST BATERIE MŮŽE BÝT KRATŠÍ NEŽ 24 MĚSÍCŮ."Myslím si, že mezi 10.měsíci a 3 roky je dost značný rozdíl!!!A proto jsem psala žádost výrobci o přezkoumání reklamace:Cena baterie na elektro kolo je 6 000,--12 000,- .Autobaterie stojí 1500,- a má výdrž asi 5 let.Moje baterie za 6000,- /což je skoro třetina ceny kola/vydržela v provozu 10 měsíců.Jsem z toho dost špatná .PROTO NEDOPORUČUJI TENTO VÝROBEK!!!Jestli má někdo stejnou zkušenost -napište
elektrokolo Spirit Joy 2
Chci vrátit peníze, protože nemínim každý rok řešit problém s baterii.
|
Tweet |
Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě uvedena doba, po kterou lze věc použít, jedná se o záruku za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Není-li tomu tak, je věc vadná. Určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší.
Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady). Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Bařinová,
rádi bychom se Vám ještě jednou omluvili za tuto nepříjemnost a způsob řešení reklamace Vašeho elektrokola.
Jak jsme Vás již informovali, celou záležitost jsme opětovně prověřili u dodavatele a Vaše reklamace byla vyřešena k Vaší spokojenosti.
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Globus ČR
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:
"Dobrý den, má reklamace byla díky ČTV pořadu "Černé ovce" kladně vyřízená vrácením peněz."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť již bylo dosaženo požadovaného řešení.
Hodnocení: