Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#12913Neuznaná reklamace elektrokola

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Irena Bařinová

Znění stížnosti

V Globusu Ostrava jsem si koupila 25.3.2015 zn. SPIRIT JOY 2 a už nefunguje !!!dojezd 100m !!! ne několik desítek kilometrů jak píšou v manuálu,baterie je hin a přitom tvrdí v záručním listě -cituji baterie vydrží 3 roky a potom začne kapacita klesat , vydrží 500-800 nabijecích cyklů.Já jsem kolo používala 10 měsíců.V zimě bylo kolečko pěkně v teple a baterii jsem vyndala a oživovala.Reklamaci mi neuznali!!! Napsali mi cituji "STAV BATERIE ODPOVÍDÁ STÁŘÍ.POUŽÍVÁNIM A STARNUTÍM BATERIE KLESÁ KAPACITA KAŽDÉHO ČLÁNKU A TÍM PÁDEM I CELÉ BATERIE. VZHLEDEM KE STÁŘÍ BATERIE SE REKLAMACE ZAMÍTÁ.STAVBATERIE ODPOVÍDÁ DOBĚ POUŽÍVÁNÍ./ŽIVOTNOST BATERIE MŮŽE BÝT KRATŠÍ NEŽ 24 MĚSÍCŮ."Myslím si, že mezi 10.měsíci a 3 roky je dost značný rozdíl!!!A proto jsem psala žádost výrobci o přezkoumání reklamace:Cena baterie na elektro kolo je 6 000,--12 000,- .Autobaterie stojí 1500,- a má výdrž asi 5 let.Moje baterie za 6000,- /což je skoro třetina ceny kola/vydržela v provozu 10 měsíců.Jsem z toho dost špatná .PROTO NEDOPORUČUJI TENTO VÝROBEK!!!Jestli má někdo stejnou zkušenost -napište


Produkt

elektrokolo Spirit Joy 2


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, protože nemínim každý rok řešit problém s baterii.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 11:50, před 8 lety

Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě uvedena doba, po kterou lze věc použít, jedná se o záruku za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Není-li tomu tak, je věc vadná. Určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší.

Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady). Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2016 09:15, před 8 lety

Vážená paní Bařinová,

rádi bychom se Vám ještě jednou omluvili za tuto nepříjemnost a způsob řešení reklamace Vašeho elektrokola.
Jak jsme Vás již informovali, celou záležitost jsme opětovně prověřili u dodavatele a Vaše reklamace byla vyřešena k Vaší spokojenosti.
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem

Globus ČR

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2016 13:06, před 8 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:

"Dobrý den, má reklamace byla díky ČTV pořadu "Černé ovce" kladně vyřízená vrácením peněz."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť již bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.11.2016 13:06, před 8 lety


Irena Bařinová

Hodnocení: