Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#12915Reklamace neoprávněné objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 8 lety

Honza Kumšta

Znění stížnosti

asi před týdnem jsem vyčerpal všechna data (500MB) z balíčku mobilního internetu, dokoupil jsem si tedy nějakých 200MB, do té doby bylo vše v pořádku, v neděli 23.10. mi ráno přišla informativní SMS že jsme obdržel nějaký zvýhodněný tarif na volání a SMS který dostávám jak bonus za jiné objednávky, začal jsem tedy zjištovat o co jde a pochvíli jsme přišel na to že mám na učtu 500MB dat z nového aktivního balíčku mobilního internetu
žádnou objednávku jsem neprovedl!!!
T-mobile jsme samozřejmě hned kontaktoval pomocí zákaznického formuláře na webu, dokonce 2x, ale do ted se nikdo neozval, to je ta slavná 24/7 podpora

objednávka proběhla přesně v 23.10.2016 00:17:23


Produkt

Twist Internet v mobilu na měsíc 500MB dat / 299Kč


Požadované řešení

chtěl bych vrátit celou uhrazenou částku nebo aspon poměrnou část za nevyužité data (499MB) nebo dny kdy jsem měl mobilní internet aktivní a na opltátku si T-mobile muže strhnout moje nevyužitá data.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 07:57, před 8 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním služeb operátora je třeba vyúčtování neprodleně reklamovat. Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li účastník smlouvy vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční.

Doporučujeme uplatnění reklamace vyúčtování prokazatelně písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopíruje spotřebitel odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Spotřebitel bude schopen při uplatnění reklamace prokazatelnou formou prokázat, co bylo obsahem reklamace, a kdy ji uplatnil.

V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací uplatněnou reklamaci zamítne, má spotřebitel možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.