Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
asi před týdnem jsem vyčerpal všechna data (500MB) z balíčku mobilního internetu, dokoupil jsem si tedy nějakých 200MB, do té doby bylo vše v pořádku, v neděli 23.10. mi ráno přišla informativní SMS že jsme obdržel nějaký zvýhodněný tarif na volání a SMS který dostávám jak bonus za jiné objednávky, začal jsem tedy zjištovat o co jde a pochvíli jsme přišel na to že mám na učtu 500MB dat z nového aktivního balíčku mobilního internetu
žádnou objednávku jsem neprovedl!!!
T-mobile jsme samozřejmě hned kontaktoval pomocí zákaznického formuláře na webu, dokonce 2x, ale do ted se nikdo neozval, to je ta slavná 24/7 podpora
objednávka proběhla přesně v 23.10.2016 00:17:23
Twist Internet v mobilu na měsíc 500MB dat / 299Kč
chtěl bych vrátit celou uhrazenou částku nebo aspon poměrnou část za nevyužité data (499MB) nebo dny kdy jsem měl mobilní internet aktivní a na opltátku si T-mobile muže strhnout moje nevyužitá data.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním služeb operátora je třeba vyúčtování neprodleně reklamovat. Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li účastník smlouvy vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční.
Doporučujeme uplatnění reklamace vyúčtování prokazatelně písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopíruje spotřebitel odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Spotřebitel bude schopen při uplatnění reklamace prokazatelnou formou prokázat, co bylo obsahem reklamace, a kdy ji uplatnil.
V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací uplatněnou reklamaci zamítne, má spotřebitel možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.