Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1292Opakované chyby na pokladně obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2013, před 11 lety

Bohdana Petříková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych upozornit na opakované zásadní chyby, které se dějou u pokladny tohoto obchodu.
1) již několikrát se stalo, že pokladní napočítala některé zboží dvakrát !! ( když si toto nezkontrolujete hned u pokladny a zjistíte to až doma, nechce se vám vracet vždy do prodejny. Když to zjistíte u pokladny a řeknete to pokladní, ona vám neochotně peníze sice vrátí, ale vůbec se neomluví !!
2) několikrát do týdne zaznamenám, že z regálu si vezmu zboží např.
za cenu 28.-a u pokladny mi je napočítají např. za 35.90 ( jako třeba dnes zlevněné máslo ) a jiné výrobky - takže uvedená cena v regále neodpovídá vůbec ceně napočítané u pokladny !!
Toto se stává téměř denně !! Nechápu, co je tedy pravda, sleva v letáku, sleva v regále a na pokladně nee??
3) pokladní opakovaně zapomínají dávat např. nálepky, které jsou inzerované za nákup k různým akcím a musíte je neustále upozorňovat na vydání, unavuje mě to !!
4) dnes mi pokladní rozpůlila nákup a tvrdila, že není můj, i když jsem ho měla jasně ohraničený, chtěla ho dát paní za mnou, tvrdila, že je to moje chyba a neomluvvila se !!
5)opravdu mi vadí jejich chování, lhostejnost k zákazníkovi a neochota se omlouvat !!
Chápu jejich náročné zaměstnání, ale už nehodlám toto akceptovat a ještě k tomu téměř každý den !!
Rozhodla jsem se chodit do jiné prodejny.


Produkt

Problém např. s paní Tomešovou, ale i s jinými pokladními.


Požadované řešení

Přála bych si, aby toto bylo prošetřeno nějakým kontrolním úřadem, popř. alespoň zkontrolováno vedoucím prodejny, dohodou s pokladními,
požádáním vedoucího, aby se toto už neopakovalo, protože u pokladen stojí velmi často nespokojení zákazníci a je to hlavně vizitka tohoto prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2013 15:07, před 11 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.
Samotná péče o zákazníky viz body stížnosti 3 a 4 není právně postižitelná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 23:37, před 11 lety

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.