Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chtěla bych upozornit na opakované zásadní chyby, které se dějou u pokladny tohoto obchodu.
1) již několikrát se stalo, že pokladní napočítala některé zboží dvakrát !! ( když si toto nezkontrolujete hned u pokladny a zjistíte to až doma, nechce se vám vracet vždy do prodejny. Když to zjistíte u pokladny a řeknete to pokladní, ona vám neochotně peníze sice vrátí, ale vůbec se neomluví !!
2) několikrát do týdne zaznamenám, že z regálu si vezmu zboží např.
za cenu 28.-a u pokladny mi je napočítají např. za 35.90 ( jako třeba dnes zlevněné máslo ) a jiné výrobky - takže uvedená cena v regále neodpovídá vůbec ceně napočítané u pokladny !!
Toto se stává téměř denně !! Nechápu, co je tedy pravda, sleva v letáku, sleva v regále a na pokladně nee??
3) pokladní opakovaně zapomínají dávat např. nálepky, které jsou inzerované za nákup k různým akcím a musíte je neustále upozorňovat na vydání, unavuje mě to !!
4) dnes mi pokladní rozpůlila nákup a tvrdila, že není můj, i když jsem ho měla jasně ohraničený, chtěla ho dát paní za mnou, tvrdila, že je to moje chyba a neomluvvila se !!
5)opravdu mi vadí jejich chování, lhostejnost k zákazníkovi a neochota se omlouvat !!
Chápu jejich náročné zaměstnání, ale už nehodlám toto akceptovat a ještě k tomu téměř každý den !!
Rozhodla jsem se chodit do jiné prodejny.
Problém např. s paní Tomešovou, ale i s jinými pokladními.
Přála bych si, aby toto bylo prošetřeno nějakým kontrolním úřadem, popř. alespoň zkontrolováno vedoucím prodejny, dohodou s pokladními,
požádáním vedoucího, aby se toto už neopakovalo, protože u pokladen stojí velmi často nespokojení zákazníci a je to hlavně vizitka tohoto prodejce.
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.
Samotná péče o zákazníky viz body stížnosti 3 a 4 není právně postižitelná.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.