Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V týdnu od 24.10.2016 do 27.10.2016 jsem čekala balíček z nákupního internetového portálu Wish.com
Balíček se posílá jako obyčejné psaní, takže není potřeba žádný podpis. Pokud se to zrovna do schránky nevejde nechají to na poště jako obyčejné psaní větších rozměrů.
V pondělí 24.10.2016 jsem ve schránce nic nenašla, tak jsem počítala s tím, že mi to dojde jiný den. O to větší bylo mé překvapení, když jsem šla na balkon a balíček se mi válel celý promáčený na zemi (bydlíme v přízemí). Obsahoval 4x lesk na rty, které byly v krabičce a do schránky by se obálka nevešla. Nejspíše pošťákovi přišlo moc náročné vypisovat doklad o uložení na poště a tak mi to hodil na balkón?? Ale nebyl si líný zjistit si, který balkón mi patří?? Promiňte, ale co je tohle za logiku? Nechci nikoho urážet, ale ten člověk by určitě neměl dělat doručovatele. Jelikož to není první problém s Českou poštou, ukončím s ní veškeré dodávky. Raději si připlatím za opravdu spolehlivé doručení.
Číslo zakázky MU707, Výrobek: Waterproof lipstick makeup long lasting matte
Jelikož zboží není poškozené, byla bych ráda alespoň za písemnou omluvu od pracovníka České pošty.
|
Tweet |
Pokud jde o nevhodné chování zaměstnance podniku, je třeba se s případnou stížností obrátit přímo na společnost. Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.