Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Využil jsem nabídky dTestu a přešel od 1.9.2016 od dodavatele el. energie kvůli úspoře od ČEZu k Europe Easy Energy. Vše funguje zatím v pořádku, jenom E.ON nechce informovat o odstávkách po e-mailu odběratele, kteří nejsou jejími přímými zákazníky. Dnes se mi stalo, že jsem se náhodou dozvěděl 1 den před odstávkou, že tato je zítra 27.10. 8:30 - 18:30 a dokonce ve svátek 28.10. 7-17 h ! Obecní úřad vylepil údajně plakát, který může kdokoli strhnout a vyhlásí odstávku rozhlasem. Samozřejmě v době kdy se něco hlásí většinou nejsem doma, takže se to nedozvím. Technicky to znamená min. každý týden skenovat stránky E.ONu s odstávkami, jestli náhodou nějaká taková nebude. Často pracuji i z domova, takže bez elektřiny jsem K.O. Chápu že se musí distribuční síť udržovat, ale rád bych se to dozvěděl rozumnou dobu předem. Přitom řešení je poměrně prosté - viz návrh řešení.
Tarif D25d
Zařadit moji e-mail adresu do distribučního seznamu pro oznamování časů spínání HDO a odstávek el. energie.
|
Tweet |
Dle § 25 odst. odst. 3 písm. c bod 5. má provozovatel distribuční soustavy právo omezit nebo přerušit v nezbytném rozsahu dodávku elektřiny účastníkům trhu s elektřinou při provádění plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy nebo v jeho ochranném pásmu, zejména oprav, rekonstrukcí, údržby a revizí.
V takovém případě je provozovatel distribuční soustavy povinen oznámit započetí a skončení omezení nebo přerušení dodávek elektřiny způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací a uveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup, nejméně však 15 dnů předem. Ohlašovací povinnost nevzniká při provádění nutných provozních manipulací, při nichž omezení nebo přerušení dodávky elektřiny nepřekročí 20 minut.
Pokud by provozovatel distribuční soustavy omezil nebo přerušil distribuci elektřiny dříve, než ohlásil, nebo ukončil omezení nebo přerušení distribuce elektřiny později, než ohlásil, má spotřebitel nárok na náhradu za nedodržení standardu podle § 6 vyhlášky o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice.
Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.