Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nejprve mi společnost Westerfield INT vnutila jejich výrobek pod záminkou "výhry". Následně nebylo možné ho odmítnout a donutili mě vše zaplatit. Bylo velmi problematické zrušit odběr jejich zasílaného zboží. I po několika letech se mi ze společnosti pravidelně ozývá jejich call centrum a otravují v pracovní době. Tento týden mi volali ze společnosti Westerfield již třikrát. Vždy je zarazím a poprosím o smazání z jejich tel. databáze, bohužel neúspěšně.
holící strojek
neobtěžovat!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Nesouhlas s dalším zpracováním osobních údajů je nutné vyslovit dle zákona písemně. To se může stát buď dopisem (doporučeným) nebo i e-mailovou zprávou na adresu toho, kdo databázi vede. Doporučujeme využít prokazatelnou formu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.