Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12933Neoprávněně naúčtovaný poplatek a každodenní telefonování call centra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2016, před 8 lety

Pavla Čašková

Znění stížnosti

Nejprve mi společnost Westerfield INT vnutila jejich výrobek pod záminkou "výhry". Následně nebylo možné ho odmítnout a donutili mě vše zaplatit. Bylo velmi problematické zrušit odběr jejich zasílaného zboží. I po několika letech se mi ze společnosti pravidelně ozývá jejich call centrum a otravují v pracovní době. Tento týden mi volali ze společnosti Westerfield již třikrát. Vždy je zarazím a poprosím o smazání z jejich tel. databáze, bohužel neúspěšně.


Produkt

holící strojek


Požadované řešení

neobtěžovat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2016 08:31, před 8 lety

Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Nesouhlas s dalším zpracováním osobních údajů je nutné vyslovit dle zákona písemně. To se může stát buď dopisem (doporučeným) nebo i e-mailovou zprávou na adresu toho, kdo databázi vede. Doporučujeme využít prokazatelnou formu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 08:52, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.