Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#12939Klamavá reklama, nejasné označení ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2016, před 8 lety

Jan Třináctý

Znění stížnosti

Dobrý den.

Asi rok bydlím v Brně poblíž Albertu, který se vyskytuje na ulici Merhautově. Za tu dobu se mi již mnohokrát stalo, že pod označenou cenovkou se nacházelo jiné zboží (vždy velmi podobné a stejné značky). Několikrát se mi dokonce stalo, že zlevněné zboží mi na pokladně zaúčtovali za plnou cenu(cena před slevou). Nedávno jsem se setkal s tímto případem:
V ledničce bylo nabízeno ve tvou komíncích máslo Bertolli s olivovým olejem 225g, v lednici byly dvě identická másla se stejným datem min. trvanlivosti.
U prvního komínku bylo napsáno 225g Bertilli máslo s oliv. olej. s cenou 48,90 Kč, ve druhém bylo ve slevou 225g Bertilli máslo s oliv. olej. j.s.. V obchodě jsem nedokázal narazit na nikoho, kdo by mi dokázal vysvětlit rozdíl mezi oběma produkty. U pokladny by samozřejmě bylo naúčtována zboží za plnou cenu. Je tento způsob prodeje vůbec legální(morální to není v žádném případě, dle mého úsudku)? Děkuji předem za vaši odpověď.


Produkt

Bertolli S máslem a olivovým olejem 225g


Požadované řešení

Pravdivé, jasné a nematoucí označení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 09:10, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.