Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera jsem nakoupil mino jiné pečivo za akční cenu, ale pokladna účtovala cenu vyšší. Po nějaké době čekání u pokladny se nápadně pomalým krokem dostavila mladá pracovnice a aniž by mne oslovila, dohadovala se s pokladní o jaési regálovce. Pak přišla ještě jedna pracovnice a od pokladny odešly a už se nevrátiy. Se mnou žádná nepromluvila, jakobych tam nebyl. Po delším čekání jsem je zahlédl stojící u regálu s pečivem. Došel jsem k nim a zeptal se, co se bude dít. Ukázaly mi cenovku u pečiva, na které ovšem byla jiná cena, ta, kterou účtoval pokladna. Jenomže tyto dámy nevěděly, že po zaplacení jsem se ještě jednou podíval se svým doprovodem na zcela zřetelnou cenovku formátu A4 , kde byla cena původní, s názvem pečiva. Dámy sdělily, že cena je taková, jako účtovaná a není důvod k reklamaci. Toto jsem sdělil infolince aholdu a týž den mi přišla anonymní odpověď, ve stylu asi jako že jsem si nejspíš spletl buchtu s vícezrnným rohlíkem a že si ještě mohu dojít do prodejny pro rozdíl v ceně. Vypadá to, že má snaha přivést tento pochybný obchod k jakési nápravě a slušnosti byla marná.
Hlavně kvůli neschopnosti personálu a infolinky komunikovat se zákazníkem a jejich chování a uvažování na úrovni neúspěšných žáků zvláštní školy. Kdo mi odpovídal na infolince nevím, podepsal se váš Albert.
Pečivo Champagnolo mini svetly 60......3 ks účtováno 3x 5,50, podle cenovky to bylo 3x 3,90
Pro peníze nepůjdu. Žádal bych omluvu a potom vyhnat Albert z města (Černošice). Jsem přesvědčen, že o zvlčilosti a neschopnosti zaměstnanců majitel obchodu ví.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.