Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý de, chtěla jsem jet dnes trasu Červená Řečice - Pelhřimov v čase 9:52. Potřebovala jsem se dostat k lékaři s malým dítětem, které jsem měla uvázané u sebe v šátku. Řidič autobusu mě odmítl přepravit, protože pro mě není místo. Ve druhé řadě bylo volné sedadlo. Když jsem ho na to upozornila, řekl že mám dítě a to nejde a že si musí ti co stáli sednout. Stáli minimálně 3 lidé. A že se nesmí v tomto autobuse stát. Proč tedy stáli oni?? A proč je tedy bral, když neměli místo k sezení. Za své dítě si zodpovídám sama a měla jsem ho u sebe. Snažila sem se vysvětlit. I někteří cestující se snažili aby mě pustili sednout. Jinak autobusovou dopravou jezdím často, ale s tímto přístupem jsem se skutečně nesetkala. Děkuji za vyřízení a objasnění situace. Boušková
Jede mi pouze o vysvětlení proč nemohou cestovat s dítětem v šátku vašimi autobusy.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společbosti.