Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12944Odmítnutí přepravit mě s dítětem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2016, před 8 lety

Barbora Boušková

Znění stížnosti

Dobrý de, chtěla jsem jet dnes trasu Červená Řečice - Pelhřimov v čase 9:52. Potřebovala jsem se dostat k lékaři s malým dítětem, které jsem měla uvázané u sebe v šátku. Řidič autobusu mě odmítl přepravit, protože pro mě není místo. Ve druhé řadě bylo volné sedadlo. Když jsem ho na to upozornila, řekl že mám dítě a to nejde a že si musí ti co stáli sednout. Stáli minimálně 3 lidé. A že se nesmí v tomto autobuse stát. Proč tedy stáli oni?? A proč je tedy bral, když neměli místo k sezení. Za své dítě si zodpovídám sama a měla jsem ho u sebe. Snažila sem se vysvětlit. I někteří cestující se snažili aby mě pustili sednout. Jinak autobusovou dopravou jezdím často, ale s tímto přístupem jsem se skutečně nesetkala. Děkuji za vyřízení a objasnění situace. Boušková


Požadované řešení

Jede mi pouze o vysvětlení proč nemohou cestovat s dítětem v šátku vašimi autobusy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 11:55, před 8 lety

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společbosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.