Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.října 2016 jsem ve 13:50 zavolal na linku 909909099 :Najděte tři rozdílné obrázky (běžící koně - tabulka 10x5 polí) bláhově se domnívajíc v získání snadné výhry. Po osmi nic neříkajících minutách jsem byl odpojen.
TV Barandov - Rychlá hra
Vzhledem k tomu,že se jedná o zcela zřejmý úmysl získat nezákonné obohacení a podvodného jednání ( nejen hlasatelky ve studiu,ale všech jenž se na tomto pořadu podílejí) je namístě požadovat potrestání. V tomto případě podávám trestní oznámení na PČR. Cena jíž jsem zaplatil já není tak vysoká,ale po nasčítání všech jenž tímto způsobem byly "OKRADENI" dochází k naplnění skutkové podstaty trestného činu.
|
Tweet |
V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.