Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12946Rychlá hra TV Barandov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2016, před 8 lety

Martin Paluka

Znění stížnosti

Dne 27.října 2016 jsem ve 13:50 zavolal na linku 909909099 :Najděte tři rozdílné obrázky (běžící koně - tabulka 10x5 polí) bláhově se domnívajíc v získání snadné výhry. Po osmi nic neříkajících minutách jsem byl odpojen.


Produkt

TV Barandov - Rychlá hra


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že se jedná o zcela zřejmý úmysl získat nezákonné obohacení a podvodného jednání ( nejen hlasatelky ve studiu,ale všech jenž se na tomto pořadu podílejí) je namístě požadovat potrestání. V tomto případě podávám trestní oznámení na PČR. Cena jíž jsem zaplatil já není tak vysoká,ale po nasčítání všech jenž tímto způsobem byly "OKRADENI" dochází k naplnění skutkové podstaty trestného činu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2016 08:25, před 8 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 20:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.