Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednal jsem zboží online, objednávku zaplatil a nechal si ji poslat do Alzaboxu v Praze - Edenu. Po zadání kódu alzabox hlásil chybu. Zkusil jsem to znovu a byl jsem vyzván o vyzvednutí zboží, přitom se žádný box neotevřel a tedy jsem si jak neměl vyzvednout objednávku.
Na infolinku jsem volal celkem 3x (20.10. 20:30, 25.10. 14:23, 26.10. 15:24). Pokaždé se omluvili a řekli, že mě budou informovat emailem do 24 hodin a přislíbili 100Kč jako kompenzaci. Žádná odezva, ani peníze. Dnes jsem zkusil zavolat a to mi pro jistotu ani nevzali (15 minut jsem byl první na čekačce). Dostal jsem jediný email, že objednávka se hlásí jako vyzvednutá, jestli je vše v pořádku - odepsal jsem s popisem problému. Odezva žádná. 26.10. jsem poslal stížnost přes webový formulář Alzy - žádná odezva.
S operátory jsem jednal slušně a nebyl jsem hrubý.
Zastřihovač Remington MB4030 Contour + dodání do Alzaboxu
Žádám pouze dodání zaplaceného zboží, omluvu a přiznání slíbené kompenzace 100Kč na alza účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pro případ prodlení s dodáním si strany obvykle ve smlouvě stanoví smluvní pokutu. Pokud byla sjednána, potom má spotřebitel nárok na peněžní satisfakci.
Vážený pane Wosko,
děkuji za zprávu a omlouvám se za vzniklou situaci. Naši pracovníci se již s Vámi domluvili na novém odeslání zboží a dne 2.11.2016 jste si zásilku převzal.
Mrzí mě, že při prvním pokusu došlo k chybě Alza Boxu, věřím, že v budoucnu již vše proběhne v naprostém pořádku.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.