Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12949Nedodané zboží - chybná objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2016, před 8 lety

Aleš Woska

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží online, objednávku zaplatil a nechal si ji poslat do Alzaboxu v Praze - Edenu. Po zadání kódu alzabox hlásil chybu. Zkusil jsem to znovu a byl jsem vyzván o vyzvednutí zboží, přitom se žádný box neotevřel a tedy jsem si jak neměl vyzvednout objednávku.

Na infolinku jsem volal celkem 3x (20.10. 20:30, 25.10. 14:23, 26.10. 15:24). Pokaždé se omluvili a řekli, že mě budou informovat emailem do 24 hodin a přislíbili 100Kč jako kompenzaci. Žádná odezva, ani peníze. Dnes jsem zkusil zavolat a to mi pro jistotu ani nevzali (15 minut jsem byl první na čekačce). Dostal jsem jediný email, že objednávka se hlásí jako vyzvednutá, jestli je vše v pořádku - odepsal jsem s popisem problému. Odezva žádná. 26.10. jsem poslal stížnost přes webový formulář Alzy - žádná odezva.

S operátory jsem jednal slušně a nebyl jsem hrubý.


Produkt

Zastřihovač Remington MB4030 Contour + dodání do Alzaboxu


Požadované řešení

Žádám pouze dodání zaplaceného zboží, omluvu a přiznání slíbené kompenzace 100Kč na alza účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 18:12, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Pro případ prodlení s dodáním si strany obvykle ve smlouvě stanoví smluvní pokutu. Pokud byla sjednána, potom má spotřebitel nárok na peněžní satisfakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.11.2016 16:20, před 8 lety

Vážený pane Wosko,

děkuji za zprávu a omlouvám se za vzniklou situaci. Naši pracovníci se již s Vámi domluvili na novém odeslání zboží a dne 2.11.2016 jste si zásilku převzal.

Mrzí mě, že při prvním pokusu došlo k chybě Alza Boxu, věřím, že v budoucnu již vše proběhne v naprostém pořádku.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 06:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 08:57, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.