Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Mám na Vás prosbu. Neustále mi chodí připravek Noxilan. Přípravek jsem jednou vyzkoušel, ale zjistil jsme že nemá žádný učinek. Mohli by jste mi zrušit zasílání produktu.
Děkuji za kladné vyřízení s pozdravem
Miloš Červený
Noxilan
Zrušení dodávání produktu a jedno balení bych vám rád poslal zpět
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
panu Červenému jsme 16.10.2016 expedovali v pořadí desátou zásilku. Zasílání jsme ukončili a další zásilky Vám nebudeme expedovat. Níže Vám zasíláme poslední dvě neuhrazené zásilky:
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
5742820009 | 25.09.2016 | 20.10.2016 | 149,00 | pravidelná Noxilan
5742820010 | 16.10.2016 | 10.11.2016 | 149,00 | pravidelná Noxilan
Celkovou částku ve výši 298 Kč prosím uhraďte nejpozději do 30.11.2016.
Pro ukončení zasílání stačilo kontaktovat zákaznický servis. Samozřejmě bychom Vám vyšli vstříc.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: