Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vážený Vodafone.Jmenuji se Olga Donátová. U vaší společnosti jsem od roku 2001 tedy 15 let. Dnes se mi stala nemilá záležitost, mobilní telefon mi upadl do vody. Nejprve jsem samořejmě jela do opravny, kde mi nepomohli. Poté hned do prodejny Vodafone s prosbou zda si mohu zakoupit na splátky dotovaný telefon. Bylo mi řečeno , že to není možné, jelikož mám dva dny aktualizovanou smlouvu na další rok. Nejprve musím tři měsíce platit včas faktury a pak prý mohu přijít.Nabídli jste mi telefon za plnou cenu + první platbu bych musela dát 2300,-. To mohu jít do elektra.Takže jste mi nepomohli a já odešla bez telefonu.Myslím, že člověk, který je u vás 15 let a nic vám nedluží a zaplatil nemalé částky každý měsíc, by si zasloužil, aby měl možnost využít telefony vámi nazývané za VĚRNOST.Pokud pro vás 15 ti letý zákazník není dostatečně věrný, zkuste přejmenovat vaše výhodné telefony za Věrnost. Velmi mě mrzí přístup vaší společnosti a jsem opravdu zklamaná. Lituji toho , že jsem před dvěma dny aktivovala smlouvu na další rok. Mám u vás dvě čísla a internet. Myslím, že už pro vás zákazník není to hlavní. S pozdravem Donátová Olga.
možnost využít výhodnou cenu telefonu na splátky
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku (výhodné telefony za věrnost) formou reklamy, jinak zveřejněné akce, či přímo při nabídce produktu a zákazník by podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou slevu, výhodu v souladu s nabídkou platnou v okamžiku nákupu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
Dobrý den, paní Donátová,
rádi se podíváme, zda bychom mohli Vašemu požadavku vyhovět. Prosím kontaktujte nás přes http://tam.je/formular, zkontrolujeme situaci na Vašem zákaznickém účtu a odpovíme Vám e-mailem nebo zavoláme.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.