Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
žádal jsem m.pohotovost o výměnu mobil.telefonu,nebo vrácení peněz,koupil jsem dceři mobil Aligátor který je vlastně putovní a cestuje jen po opravach nyní už to bude 5 závada,problikává displej,zničeho nic se sám vypne při hovoru,bylo mi řečeno vadná baterka,tak ji udajně vyměnili,jenže tato baterka nevydrží ani co předešlá,tak š hodiny a je prázdná,přece jsem nekoupil mobil na to abych vlastně vždy měsíc čekal na opravu,přinesl ho domu a za chvili zase zpět do opravy!mobil zakoupený 30.01.2016 v Galerii Šantovka mobil.pohotovost,je to Aligátor S5050DuoIPS zlatá vyrobní číslo 860286024727889,požaduji výměnu mobilu za druhý mobil jiné značky nebo vrácení peněz.pokud ani tentokrát neuspěji zkusím veškeré reklamace co mám zaslat do televize a všemi možnými dostupnými prostředky žádat o vyměnu či vrácení peněz.Děkuji Petráš jan Olomouc
Mobil AligátorS5050,Duo HD IPS zlatá v.č.860286024727889
Požaduji výměnu,za jiný mobilni telefon ale jiné značky vtéto samé ceně nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (alespoň třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.
Žádala-li spotřebitel o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.
Vážený zákazníku,
naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.
Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.
Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.
Děkujeme
Mobil Pohotovost
Jelikož se společnost rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, stížnost uzavíráme. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.