Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
koncem srpna mi volala slečna od společnosti O2 a nabízela mi v rámci dobrého zákazníka tablet v hodnotě 3.500,-, s tím že jenom budu platit poplatek 100kč měsíčně po dobu dvou let a poplatek při předání tabletu 295kč. Na to když jsem se ještě jednou ptal, jestli tam není nějaký jiný závazek nebo poplatek, bylo mi opět řečeno že jen pouze 100kč měsíčně. Při obdržení první faktury kdy jsem měl naúčtováno k té stokoruně ještě dalších 399kč za paušál, který jsem si neobjednal a nebylo mi o tom ani řečeno. V tabletu byla již vložena sim karta, kterou jsem tam já nevkládal. Při reklamaci jsem samozřejmě neuspěl, kdy mi operátoři tvrdí, že mi to slečna sdělovala a že mi daný rozhovor nemůžou dát poslechnout. Při další reklamaci mi bylo opět řečeno, že je to z jejich strany uzavřené a že nemůžu dělat reklamaci na reklamaci. Chtějí po mě poplatek za ukončení smlouvy 3.500,- a celkem zaplacení tří měsíců paušálů a poplatků. Jednání z jejich strany je hrozné na to že máme s manželkou u nich paušály na mobilní telefony, plus internet doma a to jsme ještě chtěli O2 TV. Tak levácky se chovají ke stálým zákazníkům.
Chci aby reklamaci uznali a že mi to slečna nesdělovala a bylo to klamání zákazníka, ať doloží daný rozhovor jako důkaz. Chápu, že jsou operátoři placení s prodaných služeb, ale nesmí to být na úkor stálých zákazníků, kdy Vám platíme nemalé měsíční poplatky za služby, které u Vás už máme.
|
Tweet |
Společnost má povinnost spotřebitele informovat o ceně včetně daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl také namítat neplatnost kupní smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
v rámci reklamace byl kontrolován zmíněný hovor a informace v něm sdělené byly správné včetně služby Mobilního internetu. Z toho důvodu byla uzavřena jako neoprávněná. Podle zápisu z reklamace s vámi byli kolegové v kontaktu a s vysvětlením jste souhlasil.
V případě jakýchkoliv nejasností se na nás můžete opět obrátit. Jestli ale nejste spokojený s výsledkem vyřízení reklamace, postupujte, prosím, dle odpovědi společnosti dTest.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den milé O2,
nesouhlasím s cenou na faktuře, v telefonu mi byla sdělována jiná částka, než mi fakturujete za danou službu!
Čekám na nápravu a vrácení peněz za přeplacení dané služby.
Děkuji za rychlé vyřízení, jinak předávám celý případ na ČTU.
s pozdravem
Petr Slovák
Zdravím,
v hovoru zazní informace o ceně 399 Kč měsíčně, stejná částka je i na vyúčtování.
Vše je tedy zcela správně dle telefonické domluvy.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Znovu žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.