Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zdravím, mám u Vodafone paušál na tarif, mám po splatnosti jednu fakturu a to 15 dní, ovšem tato faktura ve stejné výši mi přišla jako pohledávka od inkasní společnosti B4B Inkaso, to za prvé a za druhé, nemůžu využívat svoje služby, mám bloknuté veškeré odchozí služby i ty které mám předplacené, to mě přijde nefér.
Vodafone LTE Red Super
Požaduji stažení pohledávky od inkasní společnosti a zapojení mých předplacených služeb, fakturu po splatnosti zaplatím do 14 dnů!
|
Tweet |
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je dle § 65 zákona o elektronických komunikacích povinen před započetím poskytování služby prokazatelně upozornit účastníka na důsledky neplacení telefonních účtů.
Nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, podnikatel jej musí prokazatelně upozornit a stanovit mu náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Podnikatel smí po účastníkovi požadovat uhrazení ceny za toto upozornění, cena však musí být nákladově orientovaná. Po marném uplynutí náhradní lhůty může podnikatel účastníku omezit poskytování dotčené samostatně účtované služby zamezením aktivního přístupu ke službě, s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání.
Podnikatel může ukončit smluvní vztah v případě, kdy účastník soustavně opožděně platil nebo soustavně neplatil cenu za služby uvedené ve vyúčtování ceny, a to pouze po prokazatelném upozornění účastníka. Soustavným opožděným placením se rozumí zaplacení nejméně 2 po sobě jdoucích vyúčtování ceny po lhůtě splatnosti. Soustavným neplacením se rozumí existence nejméně 3 nezaplacených vyúčtování ceny.
V obchodních podmínkách společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se uvádí, že obnovení služeb po jejich omezení či přerušení poskytovatelem může být zpoplatněno dle platného ceníku.
Hezký den, pane Štěpáne,
je mi líto, že jste se do takové situace dostal, podle vašeho popisu ovšem nevidím, že bychom někde udělali chybu. Každé Vyúčtování má stanovené datum splatnosti a na jeho zaplacení máte 18 dní od vystavení. Pokud to neuděláte a nedomluvíte se s námi na dalším postupu, pošleme vám upomínku, případně dojde k blokaci odchozích služeb nebo k předání dluhu inkasní agentuře.
Pokud neplatíte za naše služby a dojde k omezení odchozích služeb, nemůžete využívat ani svůj běžný tarif, a to z toho důvodu, že jste porušil Všeobecné podmínky a nezaplatil za dohodnuté služby. Chápu, že se vám to nelíbí, ale věřím, že i vy pochopíte naše důvody, protože jsme vám dodali služby, za které jste podle dohody nezaplatil.
V každém případě vám doporučuji v případě, že nestihnete platbu poslat, a to se může někdy stát, abyste nás kontaktoval (např. telefonicky na *77 nebo 800 77 00 77) a domluvil se s námi na dalším postupu.
Přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobře, každopádně jak bychom se teď mohli dohodnout, vemte si to tak momentální útratu v aktuálním měsíci už mám 1798 (999+799 navýšení datového balíčku 4 GB) a nemohu to využít.... mám teď k zaplacení částku 3314 (13.10.2016 splatnost) + 2640 (12.11.2016 splatnost) , momentálně nemám dostatek financí k okamžitému zaplacení, výplatu mám vždy 12. pracovní den v měsíci, to znamená cca 15.11.2016 budu mít finance, je potřeba opravdu zaplatit 3314+2640 aby bylo vše v pořádku? 3314 zaplatím určitě, ale je to vážně nutné i těch 2640 Kč?? A jak s těmi službami? Připadne vám v pořádku že já ještě navíc si platím 798 za navýšení datového balíčku a nemohu ho využít?
Dobrý den, pane Štěpáne,
neznám situaci na vašem zákaznickém účtu, obecně ale platí, že je třeba zaplatit všechna Vyúčtování, která jsou po splatnosti. Poté vám služby automaticky během 24 hodin od připsání platby obnovíme.
Když nastane situace, že vám kvůli nezaplacení Vyúčtování omezíme využívání služeb, běží paušální poplatky beze změny dál. To je v pořádku a upozorňujeme na to i na našich stránkách. Jak jsem už zmínil - této situaci se jednoduše vyhnete tím, že platbu za Vyúčtování pošlete do data splatnosti, resp. se s námi domluvíte na náhradním řešení, pokud to nestihnete.
Kdybyste měl dotaz přímo ke svému číslu, můžete nám zavolat nebo napište na http://tam.je/formular.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.