Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#12966Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2016, před 8 lety

Alan Miksa

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 16.1.2016 jsem v prodejně Euronics zakoupil ovladač k herní konzoli playstation 3 originál sony.Tento ovladač se mi po cca 10ti měsících skoro rozpadl v ruce.Reklamoval jsem ho v prodejně Euronics ,,Tabačka,, v Novém Jičíně.Dnes 29.10.2016 jsem si byl ovladač vyzvednout po vyřízení reklamace a bylo mi sděleno,že reklamace mi nebyla uznána z důvodu,že jsem měl ovladač rozmontovat a následně neodborně smontovat zpět a proto zaniká záruka a reklamace mi nebyla uznána.Toto tvrzení Euronicsu je takový nehorázný nesmysl,že jen těžko tomu věřit.Nic jsem nedomontoval a pouze jsem ho běžně užíval k tomu je přeci vyrobený ne.?Nekupuji si věc,abych se na ní jen díval.Při běžném užívání v ovladači praskl jakýsi úchyt a ten zablokoval užívání ovladače R3 takže ovladač nelze používat k hraní na ps3.Toto nemá nic společného nějakou demontáží,ale jde zjevně o vadný kus z výroby.Mám pocit,že společnost Euronics se jen chce vyhnout plnění reklamace daného mu zákonem a vše přenáší jen na zákazníka.!Chci podotknout,že ovladač stojí cca 1400,-kč.Jedná se jednoznačně o podvod na zákazníka a jsem připraven věc řešit jak přes ČOI tak třeba i soudní cestou.


Produkt

Ovladač na PS3 bezdrátový originál sony Výr.čís.2295110700541


Požadované řešení

Výměna za nový kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2016 13:47, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 19:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.