Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12970Naprostá katastrofa nabízených služeb !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2016, před 8 lety

Lili Olšanská

Znění stížnosti

Nejkrásnější relaxace ??? Tak to pardón.... Po návštěvě relaxačního centra na Harfě jsem zralá na zdravotní prohlídku... Měli jsme zakoupený voucher na celodenní vstup s privatní virivkou a masazemi... Byli jsme tam dvě hodiny.. Hned pri vstupu vsude dost viditelná špína, která rozhodne nevznikla po 1hod otevření, ale byla tam tak par měsíců... Bez zakoupenych pantoflí, které jsme si prozřetelně koupili predem bych na zem rozhodne neslapla. Bohuzel špína nebyla jen ve sprchach a toaletách, ale i v saunach a vsude kolem... Celková organizace ,,týmu,, byla strašná... A saunový rituál? To byl opravdu výsměch... Pán asi v životě zadny nevidel. Solná jeskyně s kuchyňskou solí vysypanou z pytliku fakt ubohé. V sauně s čokoládovým ritualem jsme se ani neopovážili posadit se... Občerstvení minimální, k jídlu si rozhodne nic nedáte, takze sváču sebou!! Odcházeli jsme znechuceni, bez vířivky, bez masáže a ze strachem o zdraví... Opravdu ani jedna pozitivní věc, která by se dala rict. Rozhodne nedoporučuji!!!! Naopak uvazuji o zaslání informací na hygienickou stanici....


Požadované řešení

Rozhodně vracení peněz!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 11:34, před 8 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Emailová adresa k doručení žádostí a podnětů platná pro hygienickou stanici Praha: podatelna@hygpraha.cz

Saunové centrum je povinno dodržovat provozní řád přírodního koupaliště a umělého koupaliště (plavecký bazén, koupelový bazén, bazén pro kojence a batolata, brouzdaliště) a sauny dle § 6c odst. 1 písm. f) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů.

Pokud služba neměla vlastnosti, které poskytovatel služby inzeroval, je možné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat konkrétní vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Je potřeba se snažit tak o objektivizaci vady. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitelka jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze. Více o reklamaci služeb je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3667/pravo-reklamace-sluzeb.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 19:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.