Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12971Podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2016, před 8 lety

Kateřina Zahradníková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27.10.2016 mě zaujala na TV Barrandov rychlá hra o 30.000,-- Kč ( koně). I přes to, že jsem volala 1:43 min byla soutěž ukončena. Je to podvod. Třikrát mě to slovně přepojovalo ze studia na moderátorku a nikdy mě to dál nepřepojilo. Dokonce jsem z jiného telefonu telefonovala na infolinku. Kde mi bylo řečeno, kdo vydrží držet telefon déle vyhrává. Je zajímavé, že se nikdo nedovolal a hra byla dost rychle ukončena. Jsem znechucena postupem a že bych měla platit telefon okolo 10.000,-- Kč za něco, co je podvod. Dost mě překvapuje, že společnost TV Barrandov pouští tyto podvodné programy na své stanici.

Kateřina


Produkt

Podvodné jednání při hře kůň


Požadované řešení

Prošetření podvodného jednání, vyjádření, nápravy a nepožadování úhrady za telefon. Pokud budu muset částku zaplatit, požaduju z Vaší společnosti návrat peníze na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 11:22, před 8 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 19:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.