Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
po čtvrté neuznané reklamaci, jsem byl opět donucen zajít na prodejnu O2 .
Ač velice milý a ochotný personál z pobočky OC Krakov, který neustále přeposílal moje žádosti servisu o nápravu pochybení. Již několikrát zmiňována firma BRITEX provedla zásah ,při kterém mi sice zprovoznila konektor nabíjení, ale projevila se vada jiná a to nefunkčnost hlavního mikrofonu. Do dnešního dne telefonuji pouze přes sluchátka. Jelikož jsem se ani na čtvrtý pokus nedočkal nápravy.Chtěl jsem odstoupit od smlouvy, a vzít si telefon jiný popřípadě vrátit peníze. Bylo mi sděleno pracovnici O2 OC ŠESTKA , že pokud bude vinu servis odmítat. Mohu se s nápravou rozloučit.
Pomůže mi někdo ?
Děkuji David Ž.
APPLE IPHONE 5S 32 GB, ČERNÝ
VRÁCENÍ PENĚZ NEBO VÝMĚNA KUSU
|
Tweet |
Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Dobrý den,
v případě, že máte podezření, že k nové závadě došlo díky reklamované chybě, doporučím zařízení znovu předat k reklamaci.
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy (výměna zařízení, nebo vrácení kupní částky) máte v případě, že je uznána třetí vada stejné chyby, nebo čtvrtá vada různé chyby. Vada musí být vždy potvrzena servisním střediskem.
Mohu nabídnout prověření reklamace, pokud zařízení opět do reklamace předáte s co největšími detaily a poté mi zde uvedete číslo nové reklamace a IMEI zařízení. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pokud tomu tak je, tak proč mě vaši zaměstnanci stále odkazují na servisní středisko BRITEX .
VE STEJNÉ POBOČCE 02 BYLO REKLAMOVÁNO 4 X. TELEFON BYL ZAKOUPEN S PAUŠÁLEM FREE . BYLI OPRAVENY 4 RŮZNÉ CHYBY BĚHEM 4 REKLAMACÍ .JESTLI SE ZARUČÍTE, A NABÍDNETE NÁHRADNÍ TELEFON PO DOBU REKLAMACE ZDARMA PROTI PODPISU . JSEM OCHOTEN S VÁMI TUTO ANABÁZI PROJÍT ZNOVU.
DĚKUJI
S PŘÁNÍM HEZKÝCH VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ
D.ŽELÍZKO
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
nebyl jsem účastníkem jednání, tudíž nemohu zaujmout objektivní stanovisko k tomu, co Vám bylo sděleno jinými zaměstnanci. Také záleží na tom, jak daná komunikace probíhala. Vězte, že informace, které uvádím výše, jsou správné.
Náhradní telefon Vám nemohu slíbit. Záleží na stavu zásob náhradních telefonů na prodejně. To doporučím řešit již s danou pobočkou. Pokud budete mít zájem o prověření reklamace, předejte zařízení na prodejně do reklamace s podrobným popisem závady a uveďte mi požadované údaje (viz výše). Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Znovu žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.