Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,dne 29.10.2016 si manžel od prodavačky vyžádal u obslužného pultu sýr gougu.Dle cenovky v pultu i na sýru byl za 99,-/kg.Ovšem na účtence byl účtován za 149,-/kg.Manžel bohužel učtenku v obchodě nezkontroloval až já doma.ráda přidám kopii učtenky i foto obalu ze sýru
Gouda sýr
Vysvětlení jak se toto může stát a požaduji vrátit rozdíl peněz i když se na chybu přišlo až doma.Myslím že toto je dost jasné ošizení zákazníka!!!
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Prodávající je povinen spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
nedoresitelne !!!plzni jsme jen projizdeli.kvuli vraceni opravdu nepojedu 50 km.na jine prodejne nelze
Vážená zákaznice, děkujeme za reakci.
Jak jsme již uvedli, rádi Váš podnět dořešíme k Vaší spokojenosti, kontaktujte nás prosím na výše uvedeném bezplatném telefonním čísle nebo e-mailové adrese, ochotně se Vám budeme věnovat.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Už jsem kontaktovala, paní velice ochotné jak na centrále tak na pobočce v plzni.Vrácení peněz proběhne jen v prodejně v Plzni.Bohužel cestu budu mít až za měsíc za dva a to už asi nikoho zajímat nebude.O pár korun už mi nejde i když za to mohl mít syn jogurt třeba,jde tu o princip kolik zákazníků jste asi ošidili nez se na to přišlo?Chtělo by pověřit asi nějakého zaměstnance aby na to dohlížel jestli prochází kasama.není to prvně vždy mi byly peníze vráceny ale nebaví mě to.Budu příště zvažovat jestli kontaktovat ČOI