Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12987Nedodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2016, před 8 lety

Aleš Luňák

Znění stížnosti

Opakovaně, v posledních dvou, třech měsících jsem měl obdržet prostřednicvím české pošty balík do ruky, na který jsem ve všech případech čekal doma. Celý den !! zvonky máme funkční, nové. Zároveň jsem často koukal na ulici, žádné auto zde nestálo, nikdo nezvonil. Následně druhý den bylo ve schránce oznámení o uložení zásilky, bez vyplněné hodiny doručení (pokusu o doručení). v Jednom případě jsem na poštu volal a chtěl balík okamžitě doručit, že jsem doma a již dva dny čekám. Doručen mi byl až po víkendu, takže balík, který mi mohli doručit ve čtvrtek jsem dostal až v pondělí. Doručovací adresa je viditelně označena, vč.zvonku. Aleš Luňák, Lumiérů 443/11, Praha 5 - Hlubočepy. Nevěřím, že se něco změní, když se mi to stalo 3x po sobě, zde se jedná vyloženě o záměr, chybu jedince či společnosti, nikoliv o omyl, protože ve všechny dny doručení jsem byl na 1000% doma a čekal jsem ! (zásilky bude jistě jednoduché dohledat v systému pošty dle adresy a jména)


Požadované řešení

Reklamace ? Rozhodně kompenzace finanční, protože za službu jsem zaplatil jako objednavatel zboží, dále jsem musel na poštu, a dopravit zásilku domů z pošty. Souhrnem: vrácení peněz za neuskutečněnou předplacenou službu, náhrada za zpoždění, náhrada za můj vynaložený čas a námahu. Celkem = vrátit 200% zaplacené částky. (100% za neuskutečněnou službu + 100% náhradu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2016 07:35, před 8 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.