Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#12988Akce pro Vietnamce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2016, před 8 lety

František Bačinsky

Znění stížnosti

dobry den, každa akce piva atd konči , totalnim rozebratim, vitnamci berou total plny koše i 9 bedynek piva , po upozorneni vedouci se jen usmala a odešla , a to je pokažde vrchlabska prodejna už ma přezdívku - vitnamska prodejna . je to škoda radi sme tam nakupovali cela rodina


Požadované řešení

dodržovat max baleni na košik , a vitnamce si snad pamatujou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2016 07:19, před 8 lety

Prodejce je oprávněn určit limit na nákup určitého druhu výrobku, pokud je toto zboží v akci, jelikož je jeho povinností zboží v akci mít po určitou dobu dostupné většímu množství spotřebitelů. Prodejce je však zároveň povinen o této skutečnosti dostatečným a prokazatelným způsobem spotřebitele informovat. O této skutečnosti (úrovni nákupních podmínek) musí být kupující informován, a to nejen v letáku, ale zřetelně i při prodeji. V opačném případě by mohl být postihnut Českou obchodní inspekcí za správní delikt.

Stanovením tohoto omezení u zboží atraktivního pro větší okruh spotřebitelů (zboží v akci) se totiž prodejci snaží dostát své povinnosti zajistit po celou dobu trvání akce dostatek akčního zboží pro všechny zákazníky. V opačném případě by prodejce mohl čelit sankci za vábivou reklamu, která zákazníky na slevy naláká, avšak skladové zásoby zájem zákazníků nepokryjí ani při zahájení akce. Zákaz vábivé reklamy obsahuje příloha č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na kterou odkazuje jeho § 5 odst. 3.

Je-li toto omezení uvedeno u nabídky zboží v reklamním letáku a na štítku u zboží vystaveného na regálu, pak je spotřebitelům činěna veřejná nabídka na uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to nabídka za stanovenou cenu, ale i za podmínky omezeného počtu kusů na jednu osobu. Teprve vložením zboží do nákupního košíku projevuje zákazník souhlas (přijetí nabídky), což si ovšem do zaplacení kupní ceny na pokladně může rozmyslet. Zaplacením kupní ceny je dovršen proces uzavírání kupní smlouvy a teprve tehdy se stává vlastníkem zboží v souladu s § 2160 odst. 2 téhož zákona.

Pokud není prodejcem stanovené omezení nákupu akčního zboží dodržováno na určité provozovně, doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu, a to formou webového formuláře https://ssl.lidl.cz/cs/2671.htm anebo na telefonním čísle 800 115 435 (bezplatná linka pouze na území České republiky).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2016 15:42, před 8 lety

Hezké odpoledne, pane Bačinský,

je nám líto, že jste si naše akční zboží nemohl zakoupit. V případě těchto nabídek máme i v našich letácích uvedeno, že odběr zboží je možný pouze v obvyklém množství. Děkujeme proto za Vaše upozornění, které jsme již předali odpovědným pracovníkům.

Věříme, že příště se s něčím podobným nesetkáte a přejeme Vám příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 09:45, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 09:48, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.