Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
4. dubna 2013 jsem u společnosti Nebeslev zakoupila poukaz na zboží - přístroj pro laserovou epilaci za 2499 Kč. Přístroj měl být doručen podle podmínek uvedených v akci do 15 dnů od objednání u dodavatele (společnosti BeautyDepot). Přístroj jsem objednala tentýž den a následující den uhradila ještě poštovné přímo dodavateli přístroje.
Od té doby jsem už jen opakovaně urgovala dodání zboží telefonicky i e-mailovou korespondencí nejprve u dodvatele BeautyDepot, následně i u společnosti Nebeslev. Opakovaně jsem byla z obou stran ujišťována o nových termínech doručení, přístroj jsem ale nikdy neobdržela.
26. června jsem obě společnosti požádala o vrácení peněz pro nedodání zboží. Společnost BeutyDepot mi vrátila zaplacené poštovné. Společnost Nebeslev po opakovaných urgencích 16. července 2013 přislíbila e-mailem vrácení peněz do 30ti dnů.
Peníze jsem neobdržela ani do 31. října 2013, kdy jsem se společností komunikovala naposledy. Odpověděli mi, že řeší s nějakým dodavatelem velký soudní spor a vracení peněz klientům bude probíhat až začátkem příštího roku. Nabídli mi kompenzaci formou kreditu na nákupy na jejich serveru, což jsem odmítla a trvala na vrácení peněz za nikdy nedodané zboží. Poslední odpověď společnosti mi slibuje vrácení peněz "v první třetině příštího roku".
Veškerou průběžnou komunikacei mám zdokumentovanou a prosím tímto o Vaši pomoc.
Okamžité vrácení peněz za nikdy nedodané zboží.
|
Tweet |
Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: