Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si boty, které hned po prvním nošení obarvily ponožky v místě Achillovy paty a tak se to dělo po každém nošení. Boty jsem tedy po třetím nošení reklamovala i s přiloženýma obarvenýma silonkami. Reklamace bot byla zamítnuta jelikož v záručním listu je napsáno, že se záruka nevztahuje na pouštění barvy při zvýšeném pocení nebo provlhnutí usňové obuvi. Boty ale provlhnuty ani jednou nebyly a pouštění barvy je jen v místě Achillovy paty, takže nadměrné pocení také nepřipadá v úvahu, jelikož v tomto místě se člověk nadměrně nepotí (na rozdíl od např. od chodidel). Když jsem se zeptala prodavačky jak se může člověk potit jen na patě, že se barví jen v tomto místě a nikde jinde na noze ne, tak mi odpověděla, že jsou jen zaměstnanci a nemůžou s tím nic dělat. Pokud nebude stížnost vyřešena prostřednictvím této internetové služby, nechám si zhotovit znalecký posudek a podám už z principu na firmu žalobu u soudu. Boty sice stály jen 1323 Kč, ale není přece možné, aby se s lidmi takto zametalo. Boty se nosit díky barvení nedají, protože mi ničí oblečení, a tak mám právo na vrácení peněz.
Obuv Tamaris 24602-20-805-40
Vrácení peněz
|
Tweet |
Dle § 56 odst.3 písm. b) občanského zákoníku je nepřípustné smluvní ujednání, které vylučuje nebo omezuje práva spotřebitele při uplatnění odpovědnosti za vady (reklamace).
Takové ujednání (nebo ustanovení prodejce např. v obchodních podmínkách) je dle § 55 odst.2 neplatné.
Dále je neplatnost takového ustanovení ze zákona stanovena v § 627 odst.3 občanského zákoníku.
Nelze se tedy při zamítnutí reklamace dovolávat takového důvodu, který je stanoven v záručním listě, jelikož je toto ustanovení neplatné.
Společnost MDV - IMPORT, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.