Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13007Nedoručení zásilek Kubánské nám.- Litevská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2016, před 8 lety

Magdalena Šnajdrová

Znění stížnosti

Tato pošta je unikum! Dorucení balíku Vám oznámí v ten den, kdy ho doručují! Dne 27.10. mi byl doručován balík, kdy mi volal řidič, že je před domem. Já v práci...Žádala jsem na poště o znovudoručení a to dopoledne v pondělí-včera-41.10, jelikož v pátek byl svátek a pošta nefunguje.
Při opakovaných telefonátech na poštu mi zaměstnankyně vždy sdělila, že balík stále leží u nich. Ještě ve 12.hod.
V 11.07! mi přišla sms, že mi bude doručen mezi 8-14.hod.!
Avšak balik nedorazil ani do večera. Když jsem volala depo, sdělili mi, že sms neplatí, že je nemám brát vážně.! (Když jsem oba dny volala na řidičovo číslo, které mi v depu poskytli, tak má neustále vypnuto...)
Pak později při mé další urgenci mi sdělili, že se balík ztratil. Těžko, když jsem měla informaci z pošty, že řidič balík naložil po poledni.
Nikdo mi nedokázal nic dalšiho říct. Jen mi příšla falší sms, že mi nemohl být z technických důvodú opět doručen tento, i další balík, který jsem též očekávala.
Nikdo mi dnes nevolal, a nyní, když jsem se podívala na "sledování zásilek" jsem zjistila, že je tam uvedeno, že oba balíky byly dnes 1.11.doručovány neúspěšně, pro nezastižení adresáta. !
Neskutečné! Na poště mi paní řekla, že jsem včera nebyla sama, že totéž se stalo ještě další paní. A též jí v depu řekli, že se balík ztratil.. Takže pan řidič si dělá co chce? Nebo krade??
A jak je vůbec možné, že přijde sms v ten den, kdy balík doručují? Jak můžete být doma? A časové rozpětí 8hod bez pozdějšího upřesnění?? Nakonec stejně medorazí? A že řidič pokud vůbec volá, tak až když je už před domem?
Pokud je zásilka malá, nemám problém si na poštu dojít, ale tato zasilka váží přes 22kg.
Morálka práce doručovatelů balíků je neomluvitelná. A komentář, že sms neplatí? Co to je? Kocourkov.
Prosím o nápravu!
Děkuji, Magdalena Š.


Požadované řešení

Žádám o vyvození důsledků a sdělení, jaké byly zvoleny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2016 09:09, před 8 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.