Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13009Špatné doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2016, před 8 lety

Alena Kostincová

Znění stížnosti

Z osobnich důvodů jsem si zařídila odnos pošty na poště v Cirkvici.Ovšem jaké bylo mé překvapeni,když mi poštu opě doručili domů.Upozornila jsem na chybu,slibili mi nápravu,ale pošta opět přišla domů.znovu jsem si telefonicky ztěžovala slibovali mi napravu,ale opět pošta doma.Celkem se mi to stalo 5krát.Už mi došla trpělivost a podávám na tuto poštu stížnost a požaduji zjednání nápravy.S pozdravem Alena Kostincová


Požadované řešení

Omluva pošty,finančni postih zodpovědné osoby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2016 08:50, před 8 lety

Česká pošta má povinnost plnit službu ze smlouvy, která byla dohodnuta mezi smluvními stranami a potvrzena pracovníkem podniku. Pokud takovou smluvní povinnost poruší, má zákazník nárok na náhradu škody. Prvotní je vždy náprava služby a případná náhrada škody.

V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu. Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.

Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.