Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Bez jakéhokoliv upozornění mi byl stržen poplatek 2247,-Kč. Jsem na hmotné nouzi a zůstala jsem bez finančních prostředků.
Žádám okamžité vrácení na můj účet.
Neoprávněné stržení částky 2247,-
Okamžitě vrátit na můj účet a zrušit účet u Vaší společnosti.
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitelku mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebitelce sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Dobrý den, ano psala jsem Vám několikrát, ale nereagujete na všechny emaily. Prvně 20.10.2016 Vám byla mailem zaslána výpověď. Bylo to v řádném termínu dle podmínek. I přesto, jste mi stáhli částku 2247,- Kč z mého účtu. Rovněž jste nedodrželi podmínku předem upozornit na cenu služby VIP.
Přes zákaznický servis opět nereagujete. Takže znovu Vám sděluji, že já výpověď podala v termínu, stažení částky je neoprávněné a žádám o okamžité vrácení. V případě, že tak neučiníte, budu postupovat věc soudnímu řízení.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
dle našich záznamů byl Váš případ již zpracován interně prostřednictvím našeho Zákazníckého servisu (zakaznickyservis@be2.cz).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně,
děkujeme Vám.
Hodnocení: