Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#13012Neoprávněné stržení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2016, před 8 lety

Kateřina Krásná

Znění stížnosti

Bez jakéhokoliv upozornění mi byl stržen poplatek 2247,-Kč. Jsem na hmotné nouzi a zůstala jsem bez finančních prostředků.
Žádám okamžité vrácení na můj účet.


Produkt

Neoprávněné stržení částky 2247,-


Požadované řešení

Okamžitě vrátit na můj účet a zrušit účet u Vaší společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2016 08:19, před 8 lety

Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitelku mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebitelce sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2016 07:22, před 8 lety

Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.11.2016 17:20, před 8 lety


Kateřina Krásná

Dobrý den, ano psala jsem Vám několikrát, ale nereagujete na všechny emaily. Prvně 20.10.2016 Vám byla mailem zaslána výpověď. Bylo to v řádném termínu dle podmínek. I přesto, jste mi stáhli částku 2247,- Kč z mého účtu. Rovněž jste nedodrželi podmínku předem upozornit na cenu služby VIP.

Přes zákaznický servis opět nereagujete. Takže znovu Vám sděluji, že já výpověď podala v termínu, stažení částky je neoprávněné a žádám o okamžité vrácení. V případě, že tak neučiníte, budu postupovat věc soudnímu řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 09:01, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.11.2016 14:04, před 8 lety

Dobrý den,

dle našich záznamů byl Váš případ již zpracován interně prostřednictvím našeho Zákazníckého servisu (zakaznickyservis@be2.cz).

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.11.2016 20:23, před 8 lety


Kateřina Krásná

Hodnocení: