Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes eshop ksporting.cz jsem kupovala dvě věci, ruční pumpu a balón. Pumpa se rozbila při prvním použití, na balónu byla díra přelepená izolepou. Zboží jsem reklamovala a požadovala vrácení peněz. Paní K. z reklamačního odd. mi sdělila, že podle zákona mi peníze vracet nemusí - nechci-li zboží vyměnit, mám si vybrat něco jiného z jejich eshopu a hodnota reklam. zboží bude odečtena z ceny vybraného zboží. Když jsem eshopu napsala slušné negativní hodnocení, zesměšnili mě a zpochybnili, že by udělali chybu. Zavolala jsem jim a chtěla objednávku jiného zboží zrušit a vrátit peníze na účet. Pracovník eshopu (nepředstavil se) na mě po chvíli řval, že ho můj názor nezajímá a že jsem se měla ozývat jen tehdy, kdyby nedodrželi zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace. Za jednání svého pracovníka se eshop neomluvil. Podala jsem tedy stížnost na ČOI Ústeckého kraje.
Overball Lifefit 25 cm (kód F-GYM-O25-01), Pumpa pro gymnastické míče Lifefit (kód F-GYM-91)
Požaduji upřímnou omluvu za naprosto nevhodné a neprofesionální chování pracovníka, který se mnou mluvil po telefonu 1. 11. 2016 v čase od 16:08 do 16:13 hod. Byla bych ráda, kdyby se mi pan dotyčný ozval sám, jelikož se jedná o jeho selhání a aroganci.
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Pokud tedy nebylo možné zboží vyměnit za nové (stejné), mohla spotřebitelka od smlouvy odstoupit.
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Dobrý den, reklamace paní Rujzlové byla vyřízena v zákonné lhůtě a finanční vyrovnání již bylo provedeno. Ohledně uvedeného telefonátu máme na věc rozdílný názor a nejsme si vědomi, že došlo k nějakému neslušnému chování. Přesto pokud paní trvá na omluvě, což jsme netušili, tak se jí tedy moc omlouváme, pokud jsme jí způsobili nějaké komplikace. K Sporting s.r.o."
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat. Byl-li spor vyřešen, žádáme spotřebitelku o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.