Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13017Nedoručení balíčků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2016, před 8 lety

Ladislava Olbertová

Znění stížnosti

Objednala jsem si léky v lékárně, již pátý den na ně marně čekám.Po telefonickém dotazu na tuto přepravní společnost mi stále opakují stejná slova, kurýr balík nevzal omlouváme se. Kontaktovala jsem i lékárnu, ta bohužel také dostala takové vysvětlení.
Tuto přepravní službu nedoporučuji v žádném případě, nespolehlivá firma


Produkt

léky


Požadované řešení

Žádala jsem doručení ještě tentýž den, telefonovala jsem ráno, slíbili mi že se ozvou nikdo nevolal, z jejich strany žádný zájem.Jsem po operaci žaludku a léky jsem nutně potřebovala.bydlím na vesnici a tyto léky nemohu u nás sehnat, mají je jen specializované lékárny.
Pokud denně telefonuji a urguji balík a je mi sděleno, že mi jej následující den doručí, a slib nesplní, je to nespolehlivý dopravce a chci vrátit peníze za dopravu a doručení ihned.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 11:10, před 8 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel (prodávající) může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 09:08, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.