Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si léky v lékárně, již pátý den na ně marně čekám.Po telefonickém dotazu na tuto přepravní společnost mi stále opakují stejná slova, kurýr balík nevzal omlouváme se. Kontaktovala jsem i lékárnu, ta bohužel také dostala takové vysvětlení.
Tuto přepravní službu nedoporučuji v žádném případě, nespolehlivá firma
léky
Žádala jsem doručení ještě tentýž den, telefonovala jsem ráno, slíbili mi že se ozvou nikdo nevolal, z jejich strany žádný zájem.Jsem po operaci žaludku a léky jsem nutně potřebovala.bydlím na vesnici a tyto léky nemohu u nás sehnat, mají je jen specializované lékárny.
Pokud denně telefonuji a urguji balík a je mi sděleno, že mi jej následující den doručí, a slib nesplní, je to nespolehlivý dopravce a chci vrátit peníze za dopravu a doručení ihned.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel (prodávající) může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.