Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#13018Poškození zboží při vybalování z důvodu nevhodného obalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2016, před 8 lety

Lubomír Kaplan

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupil jsem u společnosti Mironet batoh na notebook, který mi byl doručen kurýrní službou. Batoh byl zabalený v lepence a potažený černou strečovou fólií. Balíček měl tvar velké obdélníkové obálky, přičemž lepenka byla jen na přední a zadní straně. Batoh byl v obálce zmáčknut "jako textil". Na bočních překladech se strečová fólie dotýkala přímo zboží. To však nebylo na pohled ani omak patrné. Při rozbalování z boční podlouhlé strany pomocí nůžek došlo k poškození zboží na jemné síťce batohu. Rozbalování jsem prováděl pomalu a opatrně, ihned když jsem tuto skutečnost zjistil, přestal jsem rozbalovat. Zboží je tedy stále v originálním obalu černé fólie jen s naříznutím na jedné straně. Je možné takto poškozené zboží z důvodu špatného balení (bez upozornění jak řádně rozbalit balení) reklamovat?

Děkuji za odpověď.

Lubomír Kaplan


Požadované řešení

chci vyměnit zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 12:54, před 8 lety

Práva z vadného plnění není možné uplatnit, pokud spotřebitel vadu sám způsobil. V daném případě bude rozhodující, zda spotřebitel mohl při vynaložení náležité péče zboží vybalit bez toho, aby jej poškodil. Pokud by bylo poškození zboží způsobeno nevhodným obalem, jedná se o vadu, za kterou by odpovídal prodávající.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Toto je takzvaná vyvratitelná právní domněnka. Pro její vyvrácení musí prodávající uvést velmi silné a přesvědčivé argumenty (např.: odborný posudek).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 18:50, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.