Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
jsem zákazníkem O2 už asi 20 let. Přibližně v prosinci 2015 O2 měnili balíčky v O2 TV, se kterými jsem nebyl spokojen a tudíž jsem vypověděl tuto službu. Přisel dopis s kódem a tel. číslem, na které jsem zavolal. Běžela lhůta asi 42 dnů (do 24.1.2016). Přibližně 3 dny před odpojením O2 TV jsem ještě zavolal na O2 s tím, že bych si chtěl nové stanice vyzkoušet a tudíž ruším výpověď.
Paní operátorka řekla, že to jde, ale že už budu mít u této služby roční závazek. Tak jsem to vzal i s ročním závazkem. O2 TV jsem stejně nesledoval a tak jsem trpě platil měsíční platby s tím, že službu vypovím až za rok.
Včera 1.10.2016 jsem tedy službu vypověděl, ale bylo mi říceno, že jsem tam žádný roční závazek neměl, a že jsem službu mohl klidně vypovědět v únoru 2016.
Zažádal jsem o vrácení peněz za celý r. 2016, protože mi byla poskytnuta chybná informace. Kdybych věděl, že můžu vypovědět okamžitě, už v únoru 2016 bych službu vypověděl. Bylo mi odpovězeno, že lze vrátit platby pouze 2 měsíce dozadu, s čímž nesouhlasí.
Lze jejich tvrzení napadnout?
Služba O2 TV
Rada případná pomoc při řešení. Jsem v imvalidním důchodu a vůbec netuším jak postupovat.
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, jedná se o nekalou obchodní praktiku. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním této povinnosti na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Dobré odpoledne,
vaše reklamace byla řešena kolegy z oddělení Reklamací a stížností. O výsledku vás informovali 6. 11. 2016.
V případě doplňujících dotazů se na mě neváhejte obrátit.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.