Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13019Termín výpovědi a vrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2016, před 8 lety

Pavel Valenta

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem zákazníkem O2 už asi 20 let. Přibližně v prosinci 2015 O2 měnili balíčky v O2 TV, se kterými jsem nebyl spokojen a tudíž jsem vypověděl tuto službu. Přisel dopis s kódem a tel. číslem, na které jsem zavolal. Běžela lhůta asi 42 dnů (do 24.1.2016). Přibližně 3 dny před odpojením O2 TV jsem ještě zavolal na O2 s tím, že bych si chtěl nové stanice vyzkoušet a tudíž ruším výpověď.
Paní operátorka řekla, že to jde, ale že už budu mít u této služby roční závazek. Tak jsem to vzal i s ročním závazkem. O2 TV jsem stejně nesledoval a tak jsem trpě platil měsíční platby s tím, že službu vypovím až za rok.
Včera 1.10.2016 jsem tedy službu vypověděl, ale bylo mi říceno, že jsem tam žádný roční závazek neměl, a že jsem službu mohl klidně vypovědět v únoru 2016.
Zažádal jsem o vrácení peněz za celý r. 2016, protože mi byla poskytnuta chybná informace. Kdybych věděl, že můžu vypovědět okamžitě, už v únoru 2016 bych službu vypověděl. Bylo mi odpovězeno, že lze vrátit platby pouze 2 měsíce dozadu, s čímž nesouhlasí.
Lze jejich tvrzení napadnout?


Produkt

Služba O2 TV


Požadované řešení

Rada případná pomoc při řešení. Jsem v imvalidním důchodu a vůbec netuším jak postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 15:06, před 8 lety

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, jedná se o nekalou obchodní praktiku. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním této povinnosti na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2016 15:17, před 8 lety

Dobré odpoledne,

vaše reklamace byla řešena kolegy z oddělení Reklamací a stížností. O výsledku vás informovali 6. 11. 2016.

V případě doplňujících dotazů se na mě neváhejte obrátit.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 06:39, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:13, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.