Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13026Výpověď a zrušení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2016, před 8 lety

Jan Šandal

Znění stížnosti

Dobrý den

Bohužel jsem naletěl na podvodné stránky seznamky jenjednanoc.cz kdy mi bylo automaticky prodlouženo VIP členství aniž bych o tom jakýmkoliv způsobem byl informován a až po přečtení všeobecných podmínek jsem zjistil, že se automaticky prodlužuje bez předchozího upozornění (před tím byl aktivován VIP status na 3 dny) , natož jsem blokoval kreditní kartu a po pár dnech mi přišla upomínka na nezaplacený VIP status... Následně jsem teda postupoval dle návodu jak vypovědět smlouvu než nastal problém v tom, že na uvedené faxové číslo NELZE nic zaslat a tím pádem ani výpovědní smlouvu. Tak jsem výpověď ofotil a odeslal na email který jsem našel v internetu a momentálně čekám na to jak ne Email zareagují.

Další problém je ten že sídlo firmy je ve Švýcarsku na které se nevztahují právní podmínky Evropské Unie...


Produkt

Internetová seznamka jenjednanoc.cz


Požadované řešení

Vypovězení smlouvy a zrušení VIP členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2016 09:09, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, fax, nepřebírá poštu), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen (nemohla by tedy ani vymáhat peněžité plnění).

Provozovatel seznamovacího portálu nemůže záměrně nedostatečně, mylně, klamavě informovat o podmínkách poskytování služeb a možnostech ukončení smluvního vztahu. V takovém případě by mohla být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:28, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.