Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.10.2016 jsem od Vás obdržela obyčejný dopis, že evidujete pohledávku ve výši 597,- Kč za minci Alžběta Rakousko Uherská. Za prvé, žádná mince nepřišla, a hlavně ŽÁDNÁ MINCE NEBYLA OBJEDNÁNA. Vaše paní telefonistka sdělila, že objednávka byla provedena po telefonu dne 21.9.2016 – tento den se opravdu telefonický hovor uskutečnil, ALE NE JAKO OBJEDNÁVKA! Hovor byl pouze reklamační - ohledně první dodávky zboží, se kterou jsem nesouhlasila. Když jsem chtěla tedy záznam z hovoru, bylo mi řečeno, že hovory nejsou nahrávány. To znamená, že když Vám někdo zavolá ohledně reklamace, Vy si hovor uložíte jako objednávku? Dnes jsem ve schránce měla dopis jako 1.upomínku oněch zmíněných 597,- za NEobjednané a také nedodané zboží.
Dne 22.9.2016 Vám zároveň byla doporučenou poštou vrácena první zásilka a zároveň dopis o odstoupení od smlouvy a vyřazení osobních údajů z databáze.
Mince Alžběta Rakousko Uherská
Požaduji trvalé vyřazení osobních údajů z databáze (tak jak bylo již zasláno doporučeně poštou), NEZASÍLÁNÍ dalšího zboží ani reklamních letáků a hlavně vyřešení situace s mincí, která nebyla objednána a zároveň ani nepřišla (znovu zasílání si samozřejmě nepřeji - zvláště, když jsem nic neobjednávala).
Děkuji Novotná Alena
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, je možné smlouvu o pravidelném zasílání zboží zrušit způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážená paní Novotná / zastupujicí paní Novotnou,
dovolujeme si Vás informovat, že zasíláme pouze objednané zboží a reagovali jsme na uskutečněnou telefonickou objednávku paní Novotné.
Po telefonické reklamaci Vaší vnučky ze dne 19.10.2016 Vám bylo zasláno potvrzení, které slouží pro další šetření neobdržené faktury č. 002 s Českou poštou.
Podepsané potvrzení je nutné zaslat zpět na naší adresu. Poté bude stav účtu vyrovnán.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné nové reklamní nabídky a Vaše zákaznické číslo bylo zablokováno.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky reklamních nabídek, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.
Vymazání Vaší adresy však není možné, neboť jsme ze zákona povinni při elektronickém zpracování dat uchovávat dokumentaci objednávek a jejich vyúčtování pro případnou kontrolu finančního úřadu.
Vaše údaje nebou nadále využívány pro komerční účely.
Reklamační oddělení ČMO
Dobrý den,
minulý týden Vám byl zaslán doporučený dopis, ve kterém bylo vyjádření ohledně neobjednaného zboží a k tomu přiložen znovu dopis o vyřazení údajů.
Následně Vám byl zaslán i Váš dopis (potvrzení, které slouží pro Vaše šetření), kde byla reklamace nedodaného zboží, s tím, že zboží si již znovu nepřejeme zasílat – ŽÁDNÉ.
Doufám, že tímto se celá situace uzavřela a že nadále nebude již nic chodit. Také doufám v to, že u Vás není vedena žádná pohledávka a že jsou účty vyrovnány!
Vážená paní Novotná,
na základě Vámi vyplněného formuláře ze dne 7.11.2016 Vám dne 9.11.2016 bylo písemně potvrzeno, že stav účtu byl vyrovnán. Upomínka k faktuře č. 002 je neplatná.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: