Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dva dny po sobě jsem vyhlížela poštovní vůz, ale ten nedorazil. Jedná se o pobočku Česká pošta, Verneřická 407/6, Praha 9 Střížkov
Posílám stížnost na poštu i poštovní ředitelství.
Irena Voigts Petráková, tel 603202309
Dne 1.11. mi byla zaslána poštou sms zpráva v 11,18, že mi bude dodán balíček v době 13 – 19 hodin. Balíček č. DR0179246558B. Celý den jsem byla doma, nikdo nezvonil a v 17,17 mi přišla sms zpráva, že doručovací pokus nebyl úspěšný. Dne 2.11. 2016 jsem dostala ve 12,20 sms, že mi bude ten den doručena dobírka na 4400,-Kč, č. Balíčku DR0180818672X. V 18,37 jsem dostala zprávu, že doručovací pokus nebyl úspěšný.
Aby se pošta začala chovat slušně k lidem. Pokud nemůže zásilku doručit, stačí napsat zprávu, ať si zákazník na poštu zajde, že tam má připravený balíček.
|
Tweet |
V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman