Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#13038Zamítnutí odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2016, před 8 lety

David Drahokoupil

Znění stížnosti

Dobrý den,
V internetovém obchodu Internet Mall jsem 18.9.2015 koupil notebook Acer.Od té doby notebook prošel čtyřmi uznanými reklamacemi (1.zasekávání základní desky,2.nefunkční touchpad,3.nezapisující pevný disk,4.nestabilni operační systém).Notebook byl v servisu více než u mě doma. Po čtvrté uznané reklamaci jsem notebook nepřebíral a podal jsem na pobočce odstoupení od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz na bankovní účet. Personál Mallu odstoupení bezproblému uznal s tím že jde o 4různé vady a poslal odstoupeni na posouzení na reklamační oddělení. O pár dnů později notebook bez jakéhokoliv informace přivezl kurýr ke mě domu, notebook jsem nepřevzal a jel jsem na pobočku zjistit o co se jedná. Personál na pobočce volal na reklamační oddělení Mall, kde mu sdělili ze se jednalo o chybu a že právo na vrácení peněz mám. O den později jsem dostal informaci z reklamčního oddělení, že moji žádost o odsoupení od kupní smlouvy zamítnuli na základě toho, že poslední reklamace (nestabilní operační systém) není brán jako reklamace. Přitom operační systém byl součástí kupovaného notebooku. Notebook normálně prošel servisem, kde byla vada odstraněna, což je platná reklamace.


Produkt

Acer aspire e11,Sériové číslo:NXMRSEC0025070DE6A7600


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 10:39, před 8 lety

Pokud prodejce prodal spotřebiteli notebook již s operačním systémem, nese odpovědnost za vady jak na hardwaru, tak i na softwaru zařízení. Zákon nikde nestanoví, že by tomu bylo jinak, naopak stanoví v ustanovení § 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, že práva z vadného plnění nelze omezit ani předchozí dohodou. Tedy ani pokud by měl prodejce stanoveno např. v obchodních podmínkách, že na software záruku neposkytuje, k takovému ujednání se vůbec nepřihlíží dle § 1812 občanského zákoníku.

Nicméně pokud by prodejce chtěl trvat na tom, že za software, se kterým zařízení spotřebiteli prodal, neodpovídá, je možné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Konkrétně na jejich Mimosoudní řešení sporů, které je možné nalézt na adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2016 10:21, před 8 lety

Vážený pane Drahokoupile,

děkujeme Vám za tento podnět a situaci jsme prověřili na našem reklamačním oddělení.

V tomto případě dochází k uznání Vaší reklamace a poprosila bych Vás o uvedení čísla bankovního účtu, na který Vám má být platba za reklamované zboží zaslána.

U objednávky eviduji, že již s Vámi reklamaci vyřídila kolegyně z reklamačního oddělení a byl zaslán požadavek pro vrácení platby.
Peníze byste měl evidovat v následujících pracovních dnech.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za nepříjemnosti.

Pokud byste měl v budoucnu jakékoliv dotazy, můžete se na nás obrátit do níže uvedeného e-mailového kontaktu.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.11.2016 10:32, před 8 lety


David Drahokoupil

Hodnocení:

Komentář: Společnost Mall nakonec přehodnotila odmítnutí žádosti o odstoupení od kupní smlouvy. Nyní čekám na peníze. Děkuji Dtestu za pomoc!