Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V této prodejně jsem zakoupila dceři boty za 1999kč.Boty byly před obutím naipregnovány,dcera v nich vyšla a během první cesty ji přepadl déšť...na botách se po vysušení objevily skvrny-podobné jako v zimě od soli-foto k dispozici.Dcera se informovala v prodejně Baťa jak obuv dále ošetřit a bylo ji řečeno,že se pravděpodobně jedná o vadu kůže,protože takto nereaguje na vodu naipregnovaná obuv.Přesto zakoupila kartáček a speciální čistič na tento druh obuvi,ale mapy přetrvávaly.Proto jsem boty reklamovala.Výsledkem bylo,že že boty byly ošetřeny krémem-jak nám bylo sděleno prodavačkou a vráceny nám jako neoprávněná reklamace.
Bohužel boty naprosto změnily barvu a ač mapy zmizely,objevily se jiné fleky-foto k dispozici.Nevím,zda mám boty opět reklamovat,obávám se opět neuznání reklamace.Boty za takové peníze opravdu nekupuji každý den a dceři jsem chtěla udělat radost.
obuv Remonte D9174-35 č.40-hnědá polobotka
Chtěla bych vrátit peníze,protože takhle jsem si dárek pro dceru opravdu nepředstavovala.Jsem ochotná přijmout i výměnu za jinou obuv.
|
Tweet |
Dle nám dostupných informací se v tomto případě jedná o rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající musí být schopen prokázat, že se daná vada na výrobku nevyskytovala již při převzetí. Jestliže tuto skutečnost nebude schopen prokázat, má kupující nárok na bezplatné uvedení věci do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
Paní Bílková Eva se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.