Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13042Výzva k úhradě dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2016, před 8 lety

Eva Krejčí

Znění stížnosti

Před třemi měsíci přišel první balíček Good Shave Start. Manžel říkal, že po telefonu zrušil zasíláni dalších balíčku. Tak jsem tomu dál nevěnovala pozornost. Měsíc na to přišel další balíček a den na to dopis o nezaplacení poštovného z prvního balíčku. Tak jsem hned volala na telefonní číslo 227191219, tak jsem řekla, že všechno zaplatím, ale ať už opravdu nic neposílají, ať si manžela vymažou ze seznamu, že už s nimi nechceme nic mít. A dnes přišel dopis od firmy alektumgroup, že vyzývají za základě výše uvedeného věřitele k úhradě dluhu z nezaplacení faktury č. 1033597 ( naše faktura měla ale jiné číslo).
Všechny výpisy z účtu mohu doložit.


Požadované řešení

zrušení případu č. 194953, výzva k úhradě dluhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 08:13, před 8 lety

Pokud již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká. K výpovědi je vhodné přiložit kopii již zaplacené faktury, originál si opět ponechat. Pokud si spotřebitel není vědom existence dluhu, je vhodné nejprve zjistit, na čem společnost své tvrzení zakládá. V případě, že se jedná o omyl, lze též požádat o vystavení potvrzení o bezdlužnosti.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Zrušení pravidelného odběru zásilek prostřednictvím telefonu nedoporučujeme, neboť se nejedná pro spotřebitele o prokazatelnou formu ukončení smluvního vztahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 13:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.