Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#13044Neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2016, před 8 lety

Lenka Eichlerová

Znění stížnosti

Dobrý den, píšu za otce

Obracím se na Vás s prosbou. Otec si objednal minci č.výr.8203111 za 199kč, dne 19.9.2016 mu ale došlo zboží za 1 794Kč ,které si ale vůbec neobjednal. Bohužel se mi s tím svěřil až ted když už mu došla 1.upomínka, má zboží zaslat zpět a zaplatit jen tu minci co jsi objednal? Navíc si nepřeje aby mu už nechodilo další zboží, budeme zasílat Žádost o vyřazení osobních údajů z databáze.


Produkt

zák.č.001395556, čísla neobjednaného zboží 8203113


Požadované řešení

chci jen zaplatit to co jsi objednal, nepřeju si aby mu chodilo další zboží a dále si přeji vyřadit osobní udaje z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 07:56, před 8 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2016 08:40, před 8 lety

Vážená paní Eichlerová,

děkujeme za Vaše sdělení. Tyto informace / požadavky je možné rovnou sdělit naší společnosti .

Chceme Vás upozornit na Vámi zde nesprávně úváděné informace.

Zboží s fakturou č. 001 bylo panu Cardovi odesláno (20.09.2016) na základě jeho písemné objednávky kompletace kolekce NÁRODNÍ HYMNA s možností čerpaní první ražby za zvýhodněnou cenu.

Kopie objednávky je u nás archivována.

V zásilce jsou vždy přiložené obchodní podmínky a informace o dalšich možnostech konaní se zásilkou (úhrada, zpětná zásilka, částečná úhrada apod.) a kontaktní údaje (telefon, email, korespondenční adresa ) pro případné dotazy a přání.

Produkt o který nemáte zájem zašlete doporučeně na naší korespondenční adresu ( ČMO, Plovární 82/3 , 301 00 Plzeň) , drůhý výrobek je nutné uhradit dle částky uvedené na faktuře.

Poplatky z prodlení Vám nebudou účtovány.

Žádost o vyřazení z evidence si musí zákazník podat sám.

Děkujeme za pochopení

V případě dotazu a přání nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

S pozdravem a přáním pěkného dne

zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2016 14:27, před 8 lety


Lenka Eichlerová

Dnes jsme zboží zaslaly zpět a zaplatily pouze to co jsi otec objednal (mince za 199,-). Dále jsme poslaly doporučený dopis kde otec žádá o vyřazení z evidence, tak uvidíme.Ústřižky o zaplacení a odeslání balíků mám u sebe.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2016 16:58, před 8 lety

Vážená paní Eichlerová,

děkujeme za Vaše sdělení.

Po registraci zpětné zásilky a platby bude pan Carda o vyrovnání účtu informován.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2016 08:10, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2016 09:07, před 8 lety


Lenka Eichlerová

Hodnocení: