Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Premium sms u firmy mediatel napriklad na ZS benesov a ZS Beroun.Celkem 5 zadosti.Poslal jsem z telefomu celkem 5 premium sms a nebyly my dodany firmou mediatel Zlate stranky.Po odeslani prisly pouze sms,ze ZS je spatne zadane klicove slovo.Pritom vsech pet zprav bylo napsano presne podle formy.
Premium sms a nedodani zbozi
Zaslat pet cisel od cisla benesov dolu.Objednaeho z cisla 607457213 na adresu Josef Landsman,Tyrsova 1324,Chotebor 58301.
|
Tweet |
Pokud služba neměla vlastnosti, které poskytovatel služby inzeroval, nebo nebyla poskytnuta vůbec, je možné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat konkrétní vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Více o reklamaci služeb je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3667/pravo-reklamace-sluzeb.
Poskytovatel služby je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.