Společnost


MEDIATEL, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13048Mediatel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2016, před 8 lety

Josef Landsman

Znění stížnosti

Premium sms u firmy mediatel napriklad na ZS benesov a ZS Beroun.Celkem 5 zadosti.Poslal jsem z telefomu celkem 5 premium sms a nebyly my dodany firmou mediatel Zlate stranky.Po odeslani prisly pouze sms,ze ZS je spatne zadane klicove slovo.Pritom vsech pet zprav bylo napsano presne podle formy.


Produkt

Premium sms a nedodani zbozi


Požadované řešení

Zaslat pet cisel od cisla benesov dolu.Objednaeho z cisla 607457213 na adresu Josef Landsman,Tyrsova 1324,Chotebor 58301.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 16:24, před 8 lety

Pokud služba neměla vlastnosti, které poskytovatel služby inzeroval, nebo nebyla poskytnuta vůbec, je možné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat konkrétní vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Více o reklamaci služeb je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3667/pravo-reklamace-sluzeb.

Poskytovatel služby je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.