Společnost


Rulf Pavel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1305Nedostatečné uchycení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2013, před 11 lety

Jaroslava Interholcová

Znění stížnosti

Dne 31.7.2013 bylo fi p. Pavla Rulfa započato s opravou balkonu a následným zastřešením balkonu.Termín dokončení nebyl ze strany p. Rulfa dodržen/posunut o 3 dny - faktické dokončení proběhlo 13.8.2013/, víc ale mě zarazila neochota p. Rulfa provést další přichycení zastřešení na balkoně.Nedostatečné množství šroubů na zastřešení "objevil" vítr již počátkem září 2013, který nadzvedává části zastřešení, ty pak s rámusem spadnou na hranol.Kontaktovala jsem prostřednictvím e-malu p. Rulfa/dne 2.9.2013/ s tím, že požaduji důslednější uchycení zastřešení.Bohužel p. Rulf dodnes toto neprovedl, i když ve reakci na můj mail dne 9.9.2013 slíbil, provedení důslednějšího přichycení během měsíce října..


Požadované řešení

Provedení důslednějšího uchycení zastřešení balkonu/více šrouby přichytit horní díl zastřešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 11:00, před 11 lety

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, je objednatel oprávněn požadovat bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen odstranit vadu bez zbytečného odkladu podle § 648 odst. 1 občanského zákoníku. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být podle objednávky řádně užívána jako věc bez vady, má objednatel právo na zrušení smlouvy podle § 648 odst. 2 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 13:12, před 10 lety

Subjekt Rulf Pavel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.