Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.7.2013 bylo fi p. Pavla Rulfa započato s opravou balkonu a následným zastřešením balkonu.Termín dokončení nebyl ze strany p. Rulfa dodržen/posunut o 3 dny - faktické dokončení proběhlo 13.8.2013/, víc ale mě zarazila neochota p. Rulfa provést další přichycení zastřešení na balkoně.Nedostatečné množství šroubů na zastřešení "objevil" vítr již počátkem září 2013, který nadzvedává části zastřešení, ty pak s rámusem spadnou na hranol.Kontaktovala jsem prostřednictvím e-malu p. Rulfa/dne 2.9.2013/ s tím, že požaduji důslednější uchycení zastřešení.Bohužel p. Rulf dodnes toto neprovedl, i když ve reakci na můj mail dne 9.9.2013 slíbil, provedení důslednějšího přichycení během měsíce října..
Provedení důslednějšího uchycení zastřešení balkonu/více šrouby přichytit horní díl zastřešení.
|
Tweet |
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, je objednatel oprávněn požadovat bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen odstranit vadu bez zbytečného odkladu podle § 648 odst. 1 občanského zákoníku. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být podle objednávky řádně užívána jako věc bez vady, má objednatel právo na zrušení smlouvy podle § 648 odst. 2 občanského zákoníku.
Subjekt Rulf Pavel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.