Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hovor s operátorem společnosti buď vypadl nebo byl záměrně položen před dokončením hovoru. přesto zásilka přišla. Tímto k dnešnímu datu tj. 4.11.2016 odstupuji od smlouvy- nepřeji si další zásilky a zároveň žádám o vymazání mých osobních údajů z databáze firmy. Platbu 79,- dnes uhradím.
Chování firmy považuji za minimálně nevhodné a varuji ostatní, aby hned po představení firmy telefon pokládali.
toto posílám i emailem na kontakt uvedený na webových stránkách firmy.
zákaznické číslo 6709596, číslo zásilky 6709596001
Odstoupení od smlouvy-nemám zájem o žádné výrobky a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy
|
Tweet |
Pokud nebylo možné prostřednictvím telefonního hovoru poskytnout spotřebitelce všechny údaje, která je společnost povinna před uzavřením smlouvy spotřebitelce sdělit, má společnost dle § 1824 odst. 2 povinnost spotřebitelku minimálně informovat o své totožnosti a kontaktních údajích, o vlastnostech nabízeného zboží, o ceně nabízeného zboží včetně všech poplatků, o době trvání závazku a podmínkách jeho ukončení, o nejkratší době, po kterou bude smlouva strany zavazovat, o záloze, je-li vyžadována a o povinnosti uhradit část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo. Pokud prodávající některý z údajů neuvedl, jde to k jeho tíži. Ostatní údaje sdělí podnikatel spotřebiteli v textové podobě nejpozději do doby plnění.
Sdělil-li prodávající všechny povinné údaje a spotřebitelka akceptovala nabídku společnosti a sjednala s ní kupní smlouvu, má spotřebitelka právo od této smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení je nutné oznámit druhé straně. Tuto skutečnost musí také spotřebitelka prokázat. Odstoupení od smlouvy je proto vhodné učinit prokazatelnou cestou (např. zasláním písemného oznámení).
Spotřebitelka také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
objednávkový hovor samozřejmě můžeme nechat dohledat a celou situaci prošetřit. Je pouze potřeba s námi komunikovat a rádi vše dohledáme a poté se na základě toho zachováme.
Zasílání jsme Vám ukončili a Vaše data jsme vymazali z databáze pro marketingové účely. Uvítací balíček v ceně 79 Kč si ponecháte? Nebo jej budete vracet? Popř. pokud máte zájem necháme hovor dohledat a poté budeme řešit dál.
Znovu potvrzuji, že Vám nebudeme expedovat další zásilky a že jsme Vás vyřadili z databáze pro marketingové účely. Evidujeme tedy pouze ten Uvítací balíček v ceně 79 Kč.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Dobrý den,
uvítací balíček si nechám a uhradím 79,- složenkou ještě dnes.
děkuji a tímto je celé doufám uzavřené.
Milena Kytková
Dobrý den,
rozumíme, v pořádku a i z naší strany je záležitost uzavřena.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Jelikož se strany sporu dohodly na smírném řešení, stížnost uzavíráme.