Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13051Zákaznické číslo 6709596- nedokončený hovor přesto došla zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2016, před 8 lety

Jana Habartová

Znění stížnosti

Hovor s operátorem společnosti buď vypadl nebo byl záměrně položen před dokončením hovoru. přesto zásilka přišla. Tímto k dnešnímu datu tj. 4.11.2016 odstupuji od smlouvy- nepřeji si další zásilky a zároveň žádám o vymazání mých osobních údajů z databáze firmy. Platbu 79,- dnes uhradím.
Chování firmy považuji za minimálně nevhodné a varuji ostatní, aby hned po představení firmy telefon pokládali.







toto posílám i emailem na kontakt uvedený na webových stránkách firmy.


Produkt

zákaznické číslo 6709596, číslo zásilky 6709596001


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy-nemám zájem o žádné výrobky a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 09:47, před 8 lety

Pokud nebylo možné prostřednictvím telefonního hovoru poskytnout spotřebitelce všechny údaje, která je společnost povinna před uzavřením smlouvy spotřebitelce sdělit, má společnost dle § 1824 odst. 2 povinnost spotřebitelku minimálně informovat o své totožnosti a kontaktních údajích, o vlastnostech nabízeného zboží, o ceně nabízeného zboží včetně všech poplatků, o době trvání závazku a podmínkách jeho ukončení, o nejkratší době, po kterou bude smlouva strany zavazovat, o záloze, je-li vyžadována a o povinnosti uhradit část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo. Pokud prodávající některý z údajů neuvedl, jde to k jeho tíži. Ostatní údaje sdělí podnikatel spotřebiteli v textové podobě nejpozději do doby plnění.

Sdělil-li prodávající všechny povinné údaje a spotřebitelka akceptovala nabídku společnosti a sjednala s ní kupní smlouvu, má spotřebitelka právo od této smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení je nutné oznámit druhé straně. Tuto skutečnost musí také spotřebitelka prokázat. Odstoupení od smlouvy je proto vhodné učinit prokazatelnou cestou (např. zasláním písemného oznámení).

Spotřebitelka také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2016 11:43, před 8 lety

Dobrý den,

objednávkový hovor samozřejmě můžeme nechat dohledat a celou situaci prošetřit. Je pouze potřeba s námi komunikovat a rádi vše dohledáme a poté se na základě toho zachováme.

Zasílání jsme Vám ukončili a Vaše data jsme vymazali z databáze pro marketingové účely. Uvítací balíček v ceně 79 Kč si ponecháte? Nebo jej budete vracet? Popř. pokud máte zájem necháme hovor dohledat a poté budeme řešit dál.

Znovu potvrzuji, že Vám nebudeme expedovat další zásilky a že jsme Vás vyřadili z databáze pro marketingové účely. Evidujeme tedy pouze ten Uvítací balíček v ceně 79 Kč.

S pozdravem

Helvetia Apotheke
Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2016 11:47, před 8 lety


Jana Habartová

Dobrý den,

uvítací balíček si nechám a uhradím 79,- složenkou ještě dnes.
děkuji a tímto je celé doufám uzavřené.
Milena Kytková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2016 11:52, před 8 lety

Dobrý den,

rozumíme, v pořádku a i z naší strany je záležitost uzavřena.

S pozdravem

Helvetia Apotheke
Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2016 08:08, před 8 lety

Jelikož se strany sporu dohodly na smírném řešení, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.