Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, já sem volala na linku O2 resit problém s internetem a v nabídce uslyšela zae máme nějakou službu O2 TV, ale nic takóvi nemáme ani ne měli tak zkontrolovala vyúčtování a zjistil, že pomimo vyúčtování za internet vaše společnost O2 účtuje platbu za TV a za nějaký set box uz od července 2014 roku.
Manzel šel na prodejnu tak řekli ze nemám smlouvu na O2 TV a rekli aby volal na linku. V úterý 27.09.2016 v 14:06 volali s manželem na linku operátor který jedna za společnost nám řekl ze to podívá a zavolá nám tak za půl hodinky ale do dneska nikdo ne ozval.
Ja od 2008 roku jsem zákazníkem O2 ( čísla prypojek 3535495.., 3532229..,6010124.., 6022340.., 3535422.., 3532303.. a tak dal) ale to je poprvé aby operátor který řekl ze zavolá vůbec neozval , tak to beru jako ne povahu k sobě jako k zákazníků.
A co tyče vyúčtování tak mám podezření ze to je podvod žádnou smlouvu ne podepisoval. 10.02.2014 byl na prodejně z důvodu změn podmínek a udělat stejní tarif na lince 353542262 jak mám na lince 353222917 referencni číslo 2000969928 a to je internet optimál + za 505 Kč měsíčně. A pracovník který jedna za společnost řekl ze to udělá.
My máme několik prypojek na internet přes Wi-Fi a ten tarif máme skoro stejní všude, prohlížel všechny vyúčtování jako opravdu našel par příplatků na jiné linkách ale to už bylo dávno tak to beru jako svoji chybu.
Ale zjistil ze na linku 353542262 bez důvodu byla dopsana služba O2 TV a tím navýšila platba no a paradox je v tom ze k tomu 6 měsíců účtování udělaly po 2 krát za měsíc za službu kteřou nikdy ne měl ani ne potřeboval.
A ni nemám skusenosti za čelí svůj život něco brát na splátky, proto kdyby i chtěl nějaký zařízení tak koupil by jeho a ne ze bych něco splácel. Službu O2 TV ne využíval vůbec ani neměl možnosti jí využít a společnost O2 nezákonné neoprávněně obohacovala na dnešní den částka činí 13.152 Kč. S čímž já nesouhlasím, a v tomto případě byla porušena má práva jako občana.
Jsem od smlouvy odstoupit taky nemůžu dle občanského zákoníku, protože nemám na to žádnou smlovu. Oni píšou ze 23.07.2014 roku přebrali na poště set Box. Pravda je v tom ze nám přišel balík od O2 ale já dobře pamatuju jak druhy den vrátily jeho společnosti, za perve v tom balíku nebyla žádná v informace o 02 TV tak my mysleli ze to je nějaký modem který omylem nám poslaly. My to všechno napsaly v dopise a vrátily to na adresu O2.
Nám i dal účtuje O2 za služby O2 TV a když my platíme jenom internet oni píšou upomínku ze mate nezaplacení služby. Když volám na linku žádná komunikace, když chtěl zrušit službu TV tak taky mne operátor řekl ze muže to udělat protože zahájena reklamace. A dneska já psala O2 ta mne řekli ze reklamace už uzavřena.
číslo přípojky 353542262
Poprvé zaslání kopii smlouv podle čeho dělají vyúčtování. A vracení peníz za neposkutovane služby. Díky
|
Tweet |
Podle § 64 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích je spotřebitelka oprávněna uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. To platí, pokud byla platně sjednána smlouva o poskytování služby elektronických komunikacích.
Pokud však smlouva sjednána nebyla, společnost se obohatila bez právního důvodu. Jednalo by se o bezdůvodné obohacení a spotřebitelka by mohla žádat vydání toho, oč se společnost bez právního důvodu obohatila. Právo na vydání bezdůvodného obohacení se promlčí nejpozději za deset let ode dne, kdy k bezdůvodnému obohacení došlo.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadě. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Hezký den,
celý podnět již prověřovalo kompetentní reklamační oddělení a bylo vám odesláno písemné vyjádření. Podnět vůči naší společnosti nebyl shledán jako oprávněný.
Dle ustanovení § 64 odst. 8 a 9, zákona číslo 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích má účastník právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací u poskytovatele služby, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu nebo ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Na základě bližšího šetření bylo zjištěno, že služba byla objednána na základě objednávky ze dne 12.6.2014 a následně aktivována. Došlo k převzetí set-top-boxu, odeslání smlouvy i shrnutí objednávky. Služba byla pravidelně účtována a poplatek vždy uvedený na faktuře k dané telefonní přípojce. Neevidujeme, že by byl set-top-box vrácen.
V případě, že požadujete službu vypovědět, může tak učinit majitel služby na bezplatné lince 800 02 02 02 ve všedních dnech mezi 8 a 20 hodinou nebo i osobně na prodejně.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Vážená, Anna Typovská Guru pro Social Media, já ne potrebuju aby vaše společnost po druhé posílala vyjádření reklamace . Já potrebuju aby aspoň jeden člověk vaše společnosti odpověděl mne : kdo požádal službu O2 TV jak byla služba připojena kde je smlouva? ?? Aktivaci služeb, které nebyly spotřebitelem objednány, je výslovně zakázáno zákonem o ochraně spotřebitele. Rovněž občanský zákoník nedovoluje poskytovateli služeb požadovat po spotřebiteli platbu za služby, které si spotřebitel nesjednal, ale podnikatel mu je i přesto, pouze na základě svého výlučného a jednostranného rozhodnutí, dodal.
Napiste datum kdy mnou byla převzata (poslána vaši společnosti ) smlouva. Já už řekl ze dostával nejaki balík ale vrátil vám to s písemném vysvětlením. Ja nic ne objednaval a v balíku žádné informace nebyla.
Když vy nevíte, tak já už podle informace z vyjádření chtěl ukončit službu (kterou ne objednaval) aby mne jeji ne účtovali tak volal na linku 800 02 02 02 ale vaš operátor to neudelal ( hovor byl nahravan) a sdělil mne nepravdivou informace a tím uvedl mne v omyl.
Já vás zákazník už moc dávno a na dnešní den i rodiny mých děti. Ročně my celkové platím vaše společnosti víc než 100 000 Kč. Situace která stala tetjka ja beru jako ne povahu k zákazníků, který má právo dostat informace na otázku KDO POŽÁDAL O SLUZBU O2TV? KDO PODEPSAL S O2 SMLOUVU? Informace o datumu požadavku je zkreslené a neurčité poprvé uvedla vaše společnost 13.06.2014 podruhé 12.06.2014, a tím už uvedl mne v omyl.
Na prodejně když poprvé obrátil, tak vaš pracovník mne tvrdil ze má v evidence tu smlouvu podepsanou mnou ( na prodejní taky mate kamery aby prověřit moje slova). A na můj požadavek podívat na nej začal mne vyprávět ze ukazat nesmí, ale smlouvu má.
PŘÍKLAD : Tak když nikdo z rodiny ( ale mozne to bude cizi člověk kterého neznám i já ) zavola na vaše linku a řekne jenom moje jméno a číslo přípojky tak muže už za mne jednat a dostane veškeré informace. A když já přijdu na prodejnu z dokladem totožnosti a požádám o kopii svoji smlouvu tak nedostanu nic. Vaše společnost nechce poslat ani kopii smlouvy podle jaki děláte vyúčtování. Já uviděl ze ani stali zákazník ani nový pro váse společnost nic ne znamená. Ja daně situace dořešim do konce podle zákona, jediné mne líto svého zdraví a času který musím strávit kdyz píšu správy pro vaše společnost. Hezky den.
Děkuju společnosti dTest za pomoc a postup který mne pomohl v daně situace. Hezky den
Hezký den,
váš podnět byl znovu prověřen a vyjádření jsme vám odeslali dne 11. 11. 2016. Služba byla objednána telefonicky dne 12. 6. 2014 a vše řešeno přímo s majitelem. Na základě ověření identifikace zákazníka a provedení souhlasu se zřízení služby následně došlo k zadání objednávky O2 TV a odeslání set-top boxu. Ke zřízení služby došlo korektně se souhlasem osoby, která si službu objednala a sdělila své identifikační údaje.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Vážená, Anna Typovská, díky za odpověd. Ale ja už mluvila z vaše kolegou tak za takóvu dlouhu dobu dostala aspoň nějakou informace. Jav mám plynu moc od majitela cisla tak jednám jeho jménem, a už mám podání papíry na telekomunikacni úřad, protoze smluvní vztah z vasi společnosti O2 správní a zákonné cestou vůbec nevznikl. 12.06.2014 panu Eldarusevu všech podmínkách této nabídky informace poskytnuta nebyla. ( tetjka ten krátký hovor prověří ČTU ) A samé hlavní ze panu Eldarusevu společnost do tetjka ne poslala naverch smlouvy nebo informace k smlouvě o ceně včetně daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plněni a o lhůtě kdy muže od smlouvy odstoupit. A pan Eldarusev špatně rozumí češtinu on cizinec taky vaše operatorka slyšela ze půlku z toho vůbec ne rozuměl. Kdyby dostal smlouvu a rozebral její z tlumočníkem tak nikdy by ne podepsal takové podmínky.
Kdyz smlouva sjednána distančním způsobem (formou telefonického hovoru) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. A lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebiteli bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě) coz nebylo uděláno
společnosti. Lhůta na odstoupení běží až po předání všech informací.
Hezky den.
Hezký den,
váš podnět byl opakovaně řešen specializovaným reklamačním oddělením. Služba byla zřízena korektně na základě souhlasu pana Eldarusheva. Celé vyjádření bylo posláno poštou a na vyjádření trváme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.