Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Tento obchod také prodává padělky. Které jsem reklamovala. Ale dnes jsem od nich bez vysvětlení, obdržela zprávu, že mi reklamované zboží zasílají zpět. za tyto padělky bych chtěla vrátit peníze.
Chtěla bych za padělky vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.
Vážená paní Sojková,
je mi líto, že jste nebyla spokojena s naším nákupem.
Ráda bych tuto situaci prověřila a poprosila bych Vás o uvedení čísla objednávky.
Poté Vás budu kontaktovat s náležitým řešením.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Vážená paní,
padělky, které jsem reklamovala, mám všechny uleženy mimo jiné i v mém e-mailu. prosím Vás o odpověď jestli Vám je mohu zaslat na Vámi uvedený e-mail overeno@mall.cz. Již jsem prověřováním a reklamacemi trávila mnoho času a nyní jsem již naprosto vyčerpána a znechucena postojem obchodu Mall.cz. Zboží jsem nakupovala převážně jako dárky pro mé děti a mou vnučku. A nyní mám již jistotu, že zdravotní problémy, které především má vnučka měla, jsem jí způsobila já, nákupem předem neprověřených věcí. zboží je z více objednávek a já nevím, jestli mám uvádět číslo reklamace nebo číslo objednávky. Nicméně jsem se přesvědčila, že obchod stále padělky např. pánský svetr "GANT" a dětské botičky "Geox" má stále v prodeji, což je alarmující. Velice moc Vás prosím o pomoc a odpověď.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážená paní Sojková,
děkuji Vám za upřesnění situace.
Jak jsem Vás již telefonicky na základě Vaší stížnosti kontaktovala, situaci jsme s výrobky prověřili a dle vyjádření nedošlo z naší strany k pochybení.
Výrobky jsou zdravotně nezávadné a dle vyjádření reklamačního oddělení se nejedná o padělky daných značek.
V případě, že Vy, jako zákazník,si jste jista o opaku, poprosím Vás o kontaktování soudního znalce, který Vám vyhotoví znalecký posudek.
Tento posudek poté vyvrátí či potvrdí Vaše tvrzení a na jehož základě a případném uznání, můžeme nadále hlouběji situaci řešit.
Je mi líto, že Vám v momentálně nemohu vyjít vstříc v rámci Odstoupení od kupní smlouvy.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Nyní mi nechtějí reklamované zboží zaslat zpět na mou adresu. Prosím o pomoc. Předem děkuji
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.