Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#13057Padělky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2016, před 8 lety

Marie Sojková

Znění stížnosti

Tento obchod také prodává padělky. Které jsem reklamovala. Ale dnes jsem od nich bez vysvětlení, obdržela zprávu, že mi reklamované zboží zasílají zpět. za tyto padělky bych chtěla vrátit peníze.


Požadované řešení

Chtěla bych za padělky vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 17:19, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2016 09:45, před 8 lety

Vážená paní Sojková,

je mi líto, že jste nebyla spokojena s naším nákupem.

Ráda bych tuto situaci prověřila a poprosila bych Vás o uvedení čísla objednávky.

Poté Vás budu kontaktovat s náležitým řešením.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2016 16:51, před 8 lety


Marie Sojková

Vážená paní,
padělky, které jsem reklamovala, mám všechny uleženy mimo jiné i v mém e-mailu. prosím Vás o odpověď jestli Vám je mohu zaslat na Vámi uvedený e-mail overeno@mall.cz. Již jsem prověřováním a reklamacemi trávila mnoho času a nyní jsem již naprosto vyčerpána a znechucena postojem obchodu Mall.cz. Zboží jsem nakupovala převážně jako dárky pro mé děti a mou vnučku. A nyní mám již jistotu, že zdravotní problémy, které především má vnučka měla, jsem jí způsobila já, nákupem předem neprověřených věcí. zboží je z více objednávek a já nevím, jestli mám uvádět číslo reklamace nebo číslo objednávky. Nicméně jsem se přesvědčila, že obchod stále padělky např. pánský svetr "GANT" a dětské botičky "Geox" má stále v prodeji, což je alarmující. Velice moc Vás prosím o pomoc a odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 17:08, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2016 10:16, před 8 lety

Vážená paní Sojková,

děkuji Vám za upřesnění situace.

Jak jsem Vás již telefonicky na základě Vaší stížnosti kontaktovala, situaci jsme s výrobky prověřili a dle vyjádření nedošlo z naší strany k pochybení.
Výrobky jsou zdravotně nezávadné a dle vyjádření reklamačního oddělení se nejedná o padělky daných značek.

V případě, že Vy, jako zákazník,si jste jista o opaku, poprosím Vás o kontaktování soudního znalce, který Vám vyhotoví znalecký posudek.
Tento posudek poté vyvrátí či potvrdí Vaše tvrzení a na jehož základě a případném uznání, můžeme nadále hlouběji situaci řešit.

Je mi líto, že Vám v momentálně nemohu vyjít vstříc v rámci Odstoupení od kupní smlouvy.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.12.2016 07:30, před 8 lety


Marie Sojková

Nyní mi nechtějí reklamované zboží zaslat zpět na mou adresu. Prosím o pomoc. Předem děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 10:27, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.